حقانی: تخلف جدید آقای شهردار را پیگیری می کنیم

شهردار تهران و نامزد ریاست جمهوری در ادامه تخلفات انتخاباتی خود باز هم اقدام به خرید رای کرده است. این بار ماموران شهرداری با مراجعه به ساختمان هایی که خلافی دارند، به آن ها پیشنهاد داده اند به ازای پرداخت خلافی بنر تبلیغاتی قالیباف در ساختمان کار کنند.

خرید و فروش خلافی و رانت در شهرداری تهران و طی مدیریت ۱۲ ساله قالیباف چیز عجیبی به نظر نمی رسد، اما اینکه بهای خلافی ها از پول به پوسترهای تبلیغاتی تغییر پیدا کرده می تواند به عنوان تخلف انتخاباتی مطرح شده و مورد پیگیری قرار گیرد. محمد حقانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به این خبر به سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- گفت: دیگر شنیدن این اخبار و تلاش های غیر قانونی قالیباف برای مجاب کردن مردم  به همراهی اش جای تعجبی ندارد.

او با تاکید بر اینکه مدیریت  قالیباف در این ۱۲ ساله آنقدر بر مبنای پول و رانت بوده است به سایت کارانه  اشاره کرد و توضیح داد: قالیباف و همکارانش از ابتدای انتخابات به دنبال خرید رای و تخلف در تبلیغات بودند و همان طور که مشاهده می کنیم، در گوشه و کنار کشور و در ستادهای مختلف همه تلاششان را کرده اند و می توان گفت از هیچ تخلفی نگذشته اند، نمونه بارز آن که باعث واکنش های زیادی شد هم همان سایت کارانه بود. اما آن ها به تخلفاتی از این دست پایان نداده اند و همچنان در حال انجام آن هستند.

حقانی همچنین شورا را نهادی نظارتی دانست و اضافه کرد: شورای شهر به عنوان یک نهاد نظارتی قطعا به این تخلفات ورود خواهد کرد و این رسیدگی به پیروز شدن فرد خاصی در انتخابات بستگی نخواهد داشت. در این مورد خاص هم حتما به زودی رسیدگی می کنیم. گویا شهردار قصد دارد به تقلید از شعار روحانی با عنوان هر نفر یک ستاد، جنبش هر خلافی یک ستاد تبلیغاتی را راه بیندازد.

انتخاب شهردار تهران دو مرحله‌ای شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا