سانسور مستند روحانی از سوی صدا و سیما تامل بر انگیز است

مدرس حوزه علمیه قم  با اشاره به  سانسور و حذف دوباره  قسمت های مستند تلویزیونی حسن روحانی از سوی سازمان صداو سیما گفت: من شب گذشته منتظر تماشای مستند آقای روحانی بودم که وقتی دیدم مستند دوم ایشان نیز حذف شده است، تعجب کردم که چطور این سازمان حتی پخش مستند آقای روحانی که هم تایید شده شورای نگهبان است و هم سکان اداره امور کشور را برعهده دارد، را بر نمی تابد و آن را حذف و سانسور می کند.

به گزارش اعتماد نو، محسن غرویان،عضو سابق هیئت علمی و استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت و گو با سحر، پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی با تاکید بر اینکه می بایست برای برگزاری سالم انتخابات و مشارکت حداکثری مردم همگی خود را موظف به قانون مداری و انصاف بدانند، ادامه داد: بنابر قانون باید حق و حقوق هر نامزد انتخاباتی که مورد تایید شورای محترم نگهبان است رعایت شود. اگر ما خود را وامدار ولایت فقیه می دانیم ، مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود نیز بر این نکته تاکید داشتند که مردم در انتخابات پیش رو آزاد هستند تا هرکدام از شش نامزد انتخاباتی را برگزینند.

وی ادامه داد: این حق قانونی هر کدام از نامزدهای انتخاباتی است که از حقوق و اختیارات قانونی خود برای معرفی خویش نزد مردم استفاده کنند. این همان آزادی و سلامت را در آستانه انتخابات نشان می دهد. اما در مقابل ما شاهد برخی رفتارهای تامل برانگیز و تعجب آور هستیم که می توانند به سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم در این عرصه آسیب بزند. همچنانکه دیدیم این عملکرد صداوسیما طی سالیان اخیر چگونه به اعتماد ملت نسبت به این رسانه آسیب رساند و بین خود و مردم فاصله انداخت.

هتريك اصلاحات در انتخابات
هم اکنون بخوانید

این استاد حوزه  با انتقاد از رفتار سلیقه ای صداوسیما در دعوت و نحوه برگزاری مناظره ها و نشست ها و میزگردها و اخبار انتخاباتی ، تصریح کرد: صداوسیما که مدام تاکید و ادعا بر آن دارد که سعی می کند تا انصاف و جانب داری را رعایت کند ، باید از چنین رفتارهای سلیقه ای پرهیز کند. البته تجربه نشان داده است که چنین رفتارهایی همواره در تصمیم گیری مردم نتیجه عکس خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا