حمله کور به «روحانی» که گارد حفاظت انصار المهدی (عج) را هدف قرار داد

کانال خبرگزاری دانشجو از رسانه‌های منتسب به بسیج با انتشار تصویری که در آن، یکی از محافظان رئیس‌جمهور، دست خود را به زیر کت خود برده است چنین تیتری را انتخاب نموده است: «دست محافظ روحانی بر سلاح برای مقابله با کارگران معترض حین سخنرانی وی». این وارونه نمایی، را عملاً می‎توان حمله بخشی از بسیج به بخشی از سپاه تعبیر کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – این رسانه‌ها از بس در تلاش برای تخریب روحانی هستند فراموش کرده‌اند که با تخریب محافظان روحانی، عملاً در حال تخریب بخش مهمی از نیروهای سپاه هستند.

برخورد با مهاجمان، از بدیهی‌ترین وظایف محافظین است و هرگونه قصور و کوتاهی، صدمات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت. باید قدردان زحمات آنان بود و نباید به نحوی عمل کرد که موجب تخریب وجهه آنان در جامعه شود و این‌گونه وانمود شود که محافظان، مانعی برای دسترسی مردم به مقامات نظام هستند.

خبرسازی‌هایی از قبیل اقدامی که خبرگزاری دانشجو انجام داده است و در مورد محافظان رئیس‌جمهور، وارونه نمایی کرده است مصداق بارز نمک‌نشناسی و بی‌خردی محض است.

یکی از مقامات عالی رتبه در تیم حفاظتی دکتر روحانی در گفتگوی غیررسمی در خصوص حواشی اتفاقات رخ داده در بازدید رئیس‌جمهور در معدن یورت آزادشهر، ضمن دلخوری و افسوس نسبت به حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای در خصوص تیم حفاظتی دکتر روحانی گفت: تیم حفاظتی رئیس‌جمهور در این ایام [انتخابات ریاست جمهوری] در اوج آمادگی است اما ما با درک شرایط روحی و روانی بازماندگان کوچک‌ترین برخوردی با حادثه دیدگان معدن نداشتیم. در تمامی تصاویر و فیلم‌ها مشخص است که همکاران بنده با هوشیاری بالا صرفاً به دنبال حفظ آرامش بودند و کوچک‌ترین تعرضی به معترضان نداشتند. متأسفانه ما آن‌قدر مظلومیم که حتی نمی‌توانیم در برابر این هجمه‌ها از خود دفاع کنیم.

توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس بسیار سخیف بود
هم اکنون بخوانید

منبع: رویداد ۲۴

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا