ما را تهدید کردند که از عکس آقای خاتمی در ستاد روحانی استفاده نکنیم اگر حکم قانونی فرستادند، آن حکم را جای عکس رهبر اصلاحات می زنیم

به گزارش اعتماد نو ، آیین افتتاح ستاد دکتر روحانی در استان فارس روز گذشته برگزار شد. در آغاز این مراسم عبدالحمید معافیان رییس ستاد روحانی در استان فارس با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها گفت: بنای ما این است که در ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی  از تمام احزاب وتشکل ها، جریانات سیاسی و اشخاص در این ستاد استفاده شود.

در ادامه این مراسم؛ ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان فارس به تشریح مواضع این ستاد درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و اعلام کرد که در انتخابات شوراها دخالت نکرده و با اعلام بی طرفی،برای تمام کاندیداهای شورای شهر آرزوی موفقیت می کنند.

در ادامه این مراسم بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس دهم  در ابتدای سخنانش در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس؛ به تشریح اقدامات دولت یازدهم در چهار سال گذشته پرداخت و با  اشاره به آمارهای منتشر شده و دستاوردهای دولت یازدهم گفت:  آمار و ارقامی که من ارائه می دهم  سند دروغ نیست که بخواهم  منتشر کنم  و اینحا هم صدا و سیما نیست.

بهرام پارسایی در ادامه به حمایت سعید مرتضوی از یک کاندیدای خاص اشاره کرد و  خاطر نشان کرد: آنهایی که از سعید مرتضوی و کارهای او آگاهی داشتند. کسانی مقام بالاتر سعید مرتضوی بودند و اکنون کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستند به صورت شفاف به نقش خود در اقدامات آقای مرتضوی اشاره کنند. آیا آنها در اقدامات مرتضوی نقش داشتند یا خیر؟!       

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه به رفتار سیاسی برخی کاندیداها و شباهت آنها به رفتار و اقدامات رئیس جمهور سابق اشاره کرد و گفت: کسانی که مدعی هستند منتقد دولت احمدی نژاد محسوب می شود رفتار و بگم بگم هایشان نمایش دهنده الگوی احمدی نژاد است.

تعطیلی کمیسیون‌ها و دیدارهای نمایندگان تا اطلاع ثانوی/هیئت رئیسه مداخله مجمع بین مجلس و شورای نگهبان را نمی‌پذیرد
هم اکنون بخوانید

سخنگوی فراکسیون امید خاطر نشان کرد: کسانی که فکر می کنند با بگم بگم می توانند روحانی را عصبانی کنند بدانند که آقای روحانی ممکن است جزییاتی را عملکرد آنها در سال های گذشته بازگو نماید که آنها سر افکنده و شرمسار شوند. جوانان، مردان و زنان کشور ما دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد همت کنید که عقلانیت پیروز میدان باشد.

پارسایی در ادامه خاطر نشان: امروز از چند نهاد مختلف  از ستاد مرکزی آقای روحانی شکایت کرده اند که چرا عکس آقای روحانی در کنار عکس مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قرار گرفته است و همین طور چرا عکس آقای خاتمی در کنار آقای روحانی در پوسترها و بنرها قرار گرفته است. قطعا عکس رهبر اصلاحات در کنار آقای روحانی منتشر خواهد شد و جالب است بدانید که هنوز هیچ حکم قضایی که نشان دهد آقای سید محمد خاتمی رهبر اصلاحات ممنوع التصویر است صادر نشده است. بنابراین ستاد روحانی در استفاده از عکس بزرگان هیچ محدودیتی ندارد. و اگر حکم قانونی فرستادند، آن حکم را جای عکس آقای خاتمی می زنیم.

 

منبع:دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا