واقعیت خبری که قالیباف مقابل دوربین به نمایش گذاشت

در مناظره امروز محمدباقر قالیباف با نشان دادن یک برگه خبر مدعی شد که روحانی قبلا قول ایجاد سالیانه ۴ میلیون شغل را داده بود پایگاه خبریان بلافاصله اصل این خبر را در صفحات توئیتر و تلگرام نشان دادند . متن خبر گویای آنست که روحانی در اظهاراتش بیان می کند اگر ایران بتولند جذب توریسم را به ۱۰ میلیون نفر برساند آنگاه خواهد توانست با کسب درآمد ۱۳ میلیارد دلاری ۴میلیون شغل در کشور ایجاد کند.

به گزارش اعتماد نو ،در متن خبر مذکور که توسط پایگاه خبریان با قلم درشت به نمایش گذاشته شده است رئیس جمهوری با صراحت می گوید که در صورت جذب ۱۰ میلیون توریست و کسب درآمد ۱۳ میلیارد دلاری ایران قادر خواهد بود ۴ میلیون شغل ایجاد کند. بنابراین متن خبر با اظهارات و ادعای کاندیدای اصولگرایان(قالیباف) مغایرت کامل دارد.

از سوی دیگر شمار زیادی از پایگاه خبریان در توئیت های خود نسبت به تقلید و تکرار چند باره یکی از جملات کاندیدای اصلاح طلبان توسط قالیباف اعتراض داشتند. کاندیدای اصلاح طلبان و سبزها در مناظره سال ۸۸ این جمله را خطاب به احمدی نژاد اعلام کرد که برخی به دوربین نگاه می کنند و به مردم دورغ می گویند امروز قالیباف تلاش کرد این جمله معروف نامزد آن روز اصلاح طلبان را علیه روحانی و جهانگیری بکار گیرد ولی حرکت او با واکنش تند پایگاه خبریان اصلاح طلب روبرو شد.

 

منبع:ایران آنلاین

همه به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال پایبند باشند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا