افتتاح کلینیک های ویژه بیماران سرطانی در دولت یازدهم اقدامی ستودنی است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افتتاح کلینیک های ویژه بیماران  سرطانی  در دولت تدبیر و امید اقدامی در خور توجه و ستودنی است.

اعتماد نو فریبا متخصص به نقل از – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- همچنین سهم اطلاع رسانی مشاهیر را در حوزه سلامت بالا دانست و گفت:مردم به افراد مشهور لطف دارند و فعالیت های آنها را زیر نظر دارند.با توجه به این مورد به نظرم هنرمندان می توانند با اطلاع رسانی درست و با اعتماد نو به نقل از برنامه سطح اطلاعات عمومی مردم را از بهداشت و فعالیت های وزارت بهداشت بالا ببرند. به طور مثال می توانند از بیماران خاصی حمایت کنند و درباره شرایط  بیماران خاصی اطلاعات بدهند.

این بازیگر صاحب نام  سینما و تلویزیون  کشورمان  سپس به  بهتر شدن  شرایط بیماری های خاص در دولت  تدبیر و امید اشاره کردو افزود: به نظر من مردم و به ویژه دولت باید از انجمن های بیماری های خاص حمایت کند که البته در دوره اخیر ما تا حدودی این حمایت را دیده ایم.

وی همچنین ادامه داد: من برادرم را در سن ۳۸ سالگی به خاطر بیماری دیابت از دست داده ام. نباید بیماری های هیچ بیماری ای را دست کم گرفت و به راحتی از آن گذشت. هر بیماری هرچند کوچک اما ممکن است زمانی گریبانگیر آدم شود.

متخصص  در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حمایت از بیماران سرطانی  اشاره کرد و گفت: من همیشه سعی می کنم حمایت خود را از بیماران و قشر ضعیف اعلام کنم. سعی می کنم از بیماران سرطانی حمایت کنم. عضو حامیان محک هستم و فکر می کنم اعلام این موضوعات حتی می تواند نوعی تبلیغ برای دیگران شود که آنها هم حمایت کنند.

حل مسأله ‏اشتغال اولویت اصلی دولت است
هم اکنون بخوانید

او افزود: دولت یازدهم هم با افتتاح کلینیک های مخصوص برای بیماران سرطانی در این راه قدم های مهمی برداشته و با ادامه این روند می تواند سهم موثری در حمایت از این بیماران داشته باشد. این حمایت از نقاط قوت دولت تدبیر و امید است و اقدامی در خور توجه و ستودنی است .

وی همچنین ادامه داد: من فعالیت های ایشان را پیگیری می کنم و به نظرم این وزارتخانه نسبت به زمان های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

متخصص افزود: امیدوارم روند پیشرفت سلامت جامعه با ادامه اجرا شدن طرح تحول سلامت به سرعت حرکت سعودی داشته باشد. افزایش تخت های بیمارستانی، راه افتادن اورژانس های هوایی، تجهیز بیمارستان ها و البته طرح بیمه سلامت از جمله این فعالیت ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا