نشست سراسری رؤسای شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی برگزار می شود

آرزو فاطمی دبیر نشست سراسری روسای شاخه جوانان ودانشجویان حزب اعتمادملی در گفتگو با سامانه خبری تحلیلی اعتمادنو ضمن اعلام این خبر گفت: جوانان همواره جایگاه تشکیلاتی مهمی در حزب اعتمادملی داشته اند. آغازگر و تقویت کننده این جایگاه دبیرکل محصور حزب شیخ اصلاحات مهدی کروبی بود و این روند همچنان ادامه داشت، تا جایی که امروز بسیاری از اعضای شاخه جوانان در استان ها عضو شورای مرکزی حزب در استان خود هستند. بعد از تشکیل شورای شاخه در دوره جدید، طبق مصوبه این شورا تصمیم بر برگزاری نشست سراسری روسای شاخه جوانان ودانشجویان حزب اعتماد ملی گرفته شد. این نشست روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در دفتر مرکزی حزب برگزار می شود.
عضو شورای مرکزی شاخه جوانان حزب اعتماد ملی، افزود: در این نشست تشکیلاتی روسای شاخه جوانان و دانشجویان حزب در استانها حضور دارند. همچنین حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا قائم مقام دبیر کل، دکتر جواد اطاعت، دکتر رحمت الله بیگدلی و حمیدرضا کارگر از اعضای شورای مرکزی و دکتر طهماسبی رییس شاخه بانوان از مدعوین این نشست هستند.
فاطمی در انتها گفت: این نشست تشکیلاتی در جهت هم افزایی و ساماندهی فعالیت شاخه جوانان و دانشجویان حزب در سراسر کشور می باشد. و امید داریم که مطابق با مرام و آرمان این حزب با قدرت در جهت توسعه سیاسی و رشد فعالیت های حزبی حرکت کنیم و همچنان پیشرو باشیم.

سه پیشنهاد انتخاباتی حضرتی به عارف
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا