انتقاد مجری فیتیله‌ از نادر قاضی‌پور

مجری اعتماد نو به نقل از برنامه تلویزیونی فیتیله گفت افرادی مثل نادر قاضی‌پور از یک اشتباه برای پیشبرد منافع خود استفاده می‌کنندو علاوه بر آن با چنین رفتارهایی بچه‌ها را به سمتی هدایت می‌کنند که به دیدن ماهواره روی بیاورند و همچنین یاد بگیرند که در مقابل اشتباهات دیگران گذشت نداشته باشند.

به گزارش اعتماد نو، محمد مسلمی، مجری اعتماد نو به نقل از برنامه فیتیله در گفت‌وگو با پایگاه خبری فرهنگی آنا در مورد جدیدترین کارهایش گفت: «سری جدید «فیتیله» را در اعتماد نو به نقل از برنامه‌های کاری‌مان داریم که منتظر اسپانسر هستیم، صحبت‌هایی انجام شده و به زودی آغاز می‌شود. یک مسابقه تلویزیونی به نام «آبی تازه‌تر» برای شبکه اصفهان داریم و یک کار دیگری هم داریم برای شبکه ۲ داریم که به اصطلاح تلنت است، هنوز اسمش مشخص نشده و به زودی اجرا می‌شود.»

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ندارید وارد شبکه خانگی شوید، گفت: «الان یکی از کارهایمان به اسم «آسته آسته» که قبلا تولید شده بود، وارد شبکه خانگی شده است. ما هم در حوزه سینما و هم در شبکه نمایش خانگی طرح‌ها و ایده‌هایی داریم که اگر بحث سرمایه‌گذارش درست شود، حتما در این حوزه کار می‌کنیم.»

مسلمی همچنین در مورد بحث ممیزی بیان کرد: «ما دنبال بحث ممیزی نیستیم، زیرا در تلویزیون هم مشکل خاصی در کارهایی که انجام می‌دادیم نداشتیم تا زمانی که یک جریان سیاسی راه انداختند و در حقیقت ظلم بزرگی در حق بچه‌های ایران انجام دادند.»

وی ادامه داد: «این افراد کاری می‌کنند تا گروهی که حدود ۲۵-۲۰ سال است خدمت می‌کند، دچار مشکل شود و در نتیجه آن ضربه به بچه‌ها می‌خورد نه به گروه. با این کارها آستانه تحمل مردم را پایین می‌آورند. این گونه تصمیم‌گیری‌ها برای کل کشور خطرناک است زیرا اگر قرار باشد برای هر چیزی یک ماجرایی پیش بیاید به خصوص در حوزه اعتماد نو به نقل از برنامه کودک اصلا خوشایند نیست. امیدوارم خدا ببخشد کسانی که آمدند و روی این موج سوار شدند. نمایندگانی که از همشهریان خودمان بودند و به خاطر اینکه بتوانند رای بیاورند چنین مسئله‌ای را بزرگ کردند.»

مسلمی تشریح کرد: «اعتماد نو به نقل از برنامه ما یک اعتماد نو به نقل از برنامه تولیدی بود؛ از نظر قانونی و حقوقی در هر جای دنیا وقتی یک اعتماد نو به نقل از برنامه تولیدی ساخته می‌شود و ناظرانی آن را مورد بررسی قرار می‌دهند، اگر چنین مسئله‌ای پیش بیاید اعتماد نو به نقل از برنامه‌ساز می‌تواند شکایت کند زیرا اعتماد نو به نقل از برنامه‌ساز این اعتماد نو به نقل از برنامه را تولید کرده و این شبکه است که باید با استانداردها و معیارهایی که دارد اعتماد نو به نقل از برنامه را تایید یا رد کند. اما اینکه یک نمک‌نشناسی از جانب برخی افراد اتفاق بیفتد که خدماتی را که یک عمر یک گروه ارائه داده، نبینند و با کوچک‌ترین اشتباه، بر فرض اینکه اشتباهی صورت گرفته، یک چنین حرکتی را انجام دهند، به این معنی است که به بچه‌هایمان یاد می‌دهند که گذشت نکنند و در مقابل اشتباهات دیگران و اتفاقاتی که رخ می‌دهد، چنین برخوردهایی داشته باشند.»

بلند فریاد می‌زنیم تلویزیون می‌تواند روی ایمنی جنسی کودک کار کند
هم اکنون بخوانید

وی ادامه داد: «ما از این قبیل مشکلات داشته‌ایم در مورد فیلم‌ها و سریال‌هایی مثل «سرزمین کهن» که مبتنی بر بحث پان‌ترکیسم و ماجراهای استقلال‌طلبی است و یک سری افراد همیشه به دنبال این هستند که مواضع خود را در رابطه با این مسائل حفظ کنند، اما کسانی که روی این موج سوار شدند افرادی مثل نماینده محترم جناب آقای قاضی‌پور بودند که امیدوارم یک روز طلب بخشش کنند از این همه بچه سرطانی، بچه معلول و بچه‌های یتیمی که با این اعتماد نو به نقل از برنامه بزرگ شده‌اند.»

مجری اعتماد نو به نقل از برنامه فیتیله تاکید کرد: «من خودم آذری زبان هستم، وقتی این قبیل افراد به عنوان نماینده کسانی مثل من می‌آیند و به این مسئله دامن می‌زنند، نمی‌دانند که چه ضربه‌ای وارد می‌کنند به بچه‌های سرطانی که با اعتماد نو به نقل از برنامه ما زندگی می‌کنند، بچه‌ای که بیمار است و تب دارد و با اعتماد نو به نقل از برنامه ما لبخند می‌زند.»

وی تصریح کرد: «من شفاف بیان می‌کنم و هیچ ترسی هم ندارم. امیدوارم او و امسال او یک روزی از این بچه‌ها طلب بخشش کنند. ما خدمت‌گزار مردم هستیم. دین ما دین بخشش است اگر حتی کسی اشتباهی هم انجام داده باشد. به هر حال ما انسان هستیم. اصلا می‌گوییم با وجود اینکه اعتماد نو به نقل از برنامه تولیدی بوده به هر حال یک اشتباهی صورت گرفته است به دلیل اینکه بحث لهجه در کنار این موضوع وجود داشته است ولی من این سوال را می‌پرسم که اگر بچه‌هایشان هم این اشتباه را انجام دهند، سرش را از تنش جدا می‌کنند؟ کجای دین اسلام ما گفته است که باید با یک اشتباه این‌گونه برخورد کرد؟»

تندیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد
هم اکنون بخوانید

مسلمی تاکید کرد: «تمام کلام ما با به نام خدای بخشنده و مهربان است؛ مخصوصا ما آذری زبان‌ها که به امام حسین و حضرت ابوالفضل و مسئله گذشت ایمان داریم. چطور می‌شود در جامعه‌ای کارهای خوب یک گروه را نمی‌بینند و با کوچک‌ترین اشتباه چنین واکنشی نشان می‌دهند و فکر می‌کنند بزرگ‌ترین کار را انجام داده‌اند، در صورتی که بزرگ‌ترین ضربه را به بچه‌ها زده‌اند.»

وی اظهار کرد: «بنابراین آقای قاضی‌پور و امسال اینها اجازه بدهند که بچه‌هایشان بروند ماهواره ببینند. الان به مدارس مراجعه کنید و ببینید همین بچه‌ها چه فرهنگی را پیش می‌برند، وقتی اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی مثل اعتماد نو به نقل از برنامه ما را تعطیل کنید، دیگر ۹۰ درصد آنها تلویزیون نگاه نمی‌کنند و فقط به دنبال ماهواره هستند؛ این همان ضربه محکمی است که متاسفانه افرادی که در راس این اتفاقات هستند و تصمیم‌گیری می‌کنند به بچه‌ها وارد می‌کنند.»

مجری اعتماد نو به نقل از برنامه فیتیله گفت: «من بدون تعارف می‌گویم که این افراد در پیشگاه خداوند مسئول هستند. من تعجب می‌کنم در جامعه‌ای که دم از عدالت زده می‌شود، وقتی یک چنین ظلمی صورت می‌گیرد، آقایان کجا هستند که بیایند و از ما دفاع کنند؟! دین ما، دین اسلام است؛ ما حضرت علی(ع) را داریم که قضاوت می‌کرد.»

وی در پایان بیان کرد: «ما از همه کسانی که در راس کار هستند دلگیریم، به واسطه این ظلم بزرگی که به ما و گروه ما شد. این گروه در زلزله، سیل، در مرز افغانستان به دستور ایران اعتماد نو به نقل از برنامه اجرا کرده است. در تمام بیمارستان‌ها حضور داشته و در هر جایی که امر خیری در جریان بوده شرکت کرده است. ما فقط خوشحالیم که خدا همه چیز را می‌داند و همین برایمان کافی است و تاسف می‌خوریم از اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که هیچ پشتوانه‌ای نداریم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا