آغاز فعالیت کمیته انتخاباتی حزب اعتماد ملی در استانها تا ۲۰ روز آینده

به گزارش اعتماد نو ، مهدی رسول پناه رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه اعضای کمیته انتخابات حزب این هفته اولین جلسه خود را خواهند داشت، گفت: اعضای کمیته انتخابات حزب اعضای باسابقه کار انتخاباتی هستند و این کمیته از این هفته رسماً فعال می‌شود و تا دو هفته دیگر ارکان کمیته مشخص می‌شود.همچنین ستادهای انتخاباتی حزب در استانها تا ۲۰ روز دیگر فعال می‌شود.

رسول‌پناه با اشاره به جلسه شورای مرکزی این حزب در آبان ماه و تشکیل کمیته تعامل حزب به ریاست حجت‌الاسلام منتجب‌نیا گفت: این کمیته ماموریت دارد ضمن حفظ هویت حزب، با شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تعامل کند. اگر خواسته‌های حزبی ما برآورده شد لیست مشترک می‌دهیم و اگر به توافق نرسیم حزب مستقلاً وارد می‌شود.

رئیس کمیته انتخابات اعتماد ملی با بیان اینکه نظر شخصی من بر تعامل است، خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اصلاح‌طلبان حزب اعتماد ملی است و در انتخابات مجلس هم اکثر ستادها برعهده حزب اعتماد ملی بود و یکی از ارکان اجرایی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم ما بودیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره زمان اعلام نتیجه کمیته تعامل حزب اعتماد ملی گفت: تاکنون تعاملی برقرار شده اما درباره نحوه تعامل و چگونگی آن هنوز در حال گفـت‌وگو هستند و احتمالاً تا یکی دو هفته آینده نتیجه آن توسط سخنگوی حزب اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، اخیراً کمیته تعاملی با حضور ۷ نفر از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به ریاست حجت‌الاسلام منتجب نیا تشکیل شده است تا درباره نحوه فعالیت این حزب در انتخابات و تعامل با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری تصمیم‌گیری کند.

ما مستندات‌ اقدامات غیرقانونی و مغایر اساسنامه محفل خاص‌ در کنگره و شورای مرکزی را تسلیم وزارت کشور کرده‌ایم
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =

دکمه بازگشت به بالا