نامه ۱۵۰ نماینده درباره لغو سخنرانی مطهری

۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خواستار برخورد با خاطیان در ماجرای لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد شدند.
به گزارش اعتماد نو به نقل از جمهوریت؛ اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس از نامه نمایندگان درباره ممانعت از سخنرانی نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در مشهد مقدس خبر داد و گفت که نمایندگان در این نامه خواستار برخورد سریع و ‌قاطع با خاطیان و جلوگیری از تکرار اعمال قانون و تاکید بر اجرای دقیق قانون شدند.

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون مجلس در همین رابطه به ایسنا گفت: این نامه که خطاب به سران قوا نوشته شده، به امضای ۱۵۴ نماینده از فراکسیون‌های مختلف مجلس رسیده و تمامی اعضای فراکسیون امید نیز آن را امضا کرده‌اند.

وی افزود: امضا کنندگان این نامه خواستار برخورد جدی با افراد، سازمان‌ها و هر شخص و جایگاهی هستند که اخلال در مراسمات قانونی اعم از سخنرانی و میتینگ‌های سیاسی، فرهنگی یا مذهبی ایجاد می‌کنند و درخواست کرده‌اند که تدبیری برای جلوگیری از این موضوع اندیشیده شود.

پارسایی یادآور شد: وقتی استاندار به عنوان رئیس شورای تامین استان مجوز برگزاری مراسم سخنرانی نائب رئیس مجلس را داده هیچ نهادی نمی‌تواند به بهانه پیشگیری از وقوع جرم مراسم را لغو کند،‌ زیرا تامین امنیت به عهده شورای تامین استان است.

به طرح استیضاح وزیر در مجلس مصمم هستیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا