بدون نهادسازی نمی‌توان اندیشه و گفتمان را در جامعه اثرگذار کرد

به گزارش اعتماد نو، سید محمود میرلوحی صبح امروز در پنجمین کنگره حزب همبستگی گفت: مباحثی که در روزهای اخیر فضای سیاسی کشور را در برگرفته، فرصتی است تا کار سیاسی تسهیل شود و کسانی که کار سیاسی می‌کنند در صدر بنشینند و دغدغه‌ای برای فعالیت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرصت برای گفت‌و‌گوی بین حزبی فراهم است، اظهار داشت: تلاش‌هایی که در شورای عالی اصلاح‌طلبان انجام گرفته باید از طریق آن بتوان این جبهه فراگیر و موثر را در کشور سر و سامان داد و به حزب نیرومند تبدیل کرد تا همه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور گردهم آیند.

این عضور شورای عالی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اگر نیروها با حضور و تلاش به میدان آیند، می‌توان کار تشکیلاتی و سازماندهی را نهادینه کرد، تصریح کرد: بدون نهادسازی نمی‌توان اندیشه، ایده‌ها و گفتمان در جامعه را اثرگذار کرد. باید ساختارهای حزب ما جدی تر عمل کنند.

میرلوحی ادامه داد: یکی از پیام‌های شرایط اخیر کشور اعم از نتیجه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این است که رقبای اصلاحات دیدند که زودتر از دیگران متوجه این نیاز شدیم و اصولگرایان هم به اندازه کافی متوجه این مسئله شدند.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به احزاب فراجناحی است، خاطرنشان کرد: امروزه تقریبا سخن از تحزب و حضور و فعالیت‌های سازماندهی حزبی بسیار می‌شود. امیدواریم برگزاری چنین کنگره هایی بتواند گام موثری در این امر داشته باشد.

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

۱۵ محکوم ایرانی و ۶ محکوم ترکیه‌ای در مرز مبادله می‌شوند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا