معاون اول رئیس‌جمهور: رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخی دردناک باشد

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران، تاکید کرد که ایران پاسخی مناسب و دردناک به متجاوز خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، شامگاه شنبه با حضور در دفتر حزب‌الله و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران، ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار و سید هاشم صفی‌الدین، از مقام والای آنان تجلیل کرد. وی با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آزادی قدس شریف، تصریح کرد که مبارزات مقاومت در غزه و لبنان پس از شهادت رهبران جبهه مقاومت، با انگیزه و انسجام بیشتری ادامه خواهد یافت.

عارف ضمن تاکید بر روحیه استوار شهید سنوار، افزود که مسیر حق‌طلبانه مردم فلسطین به پیروزی منتهی خواهد شد و دل‌های مردم ایران همواره با ملت و آرمان‌های فلسطین همگام است. او با تسلیت شهادت سید هاشم صفی‌الدین و تاکید بر استقامت جبهه مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد که خون شهدای مقاومت به نسل‌های آینده انگیزه‌ای برای ادامه راه خواهد داد.

وی در جمع خبرنگاران نیز گفت: “هیچ واژه‌ای نمی‌تواند جنایات این رژیم غاصب و مورد حمایت استکبار جهانی را توصیف کند.” عارف همچنین به پایداری مجاهدان مقاومت در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و تاکید کرد که آزادی قدس در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه، تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران را محکوم کرد و گفت: “متجاوز باید منتظر پاسخی متناسب باشد؛ پاسخی که در زمان و شرایط مقتضی داده خواهد شد.”

 

 

 

ابراز نگرانی مقام صهیونیست از قرارداد ایران و چین
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا