بایدن: امیدوارم تبادل حملات تمام شود

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران، مدعی شد که اسرائیل به اهدافی نظامی حمله کرده و ابراز امیدواری کرد که تبادل حملات پایان یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در واکنش به حمله تجاوزگرانه بامداد شنبه رژیم صهیونیستی به ایران، ادعا کرد که اسرائیل در حملات خود تنها به اهداف نظامی محدود شده و این حملات به‌عنوان واکنش تلافی‌جویانه انجام شده است. وی خطاب به خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که این حملات تبادلی، پایان یابد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که بر اساس منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی، حمله رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی ایران، تجاوزی آشکار محسوب می‌شود. پس از این حمله، پدافند هوایی ایران اعلام کرد که تمامی موشک‌ها را رهگیری کرده و آسیب‌های محدودی به برخی نقاط وارد شده است که در دست بررسی است. در این حمله، ۴ رزمنده ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی، کشورهایی همچون اندونزی، مالدیو، سوئیس، روسیه، بحرین، قطر، عربستان سعودی، ترکیه، عراق، سوریه و لبنان به محکومیت شدید این اقدام پرداختند. ایران نیز تأکید کرد که هرگونه اقدام تجاوزکارانه‌ای دیگر از سوی رژیم صهیونیستی یا حامیان آن، با پاسخ جدی و مشروع ایران برای دفاع از امنیت ملی مواجه خواهد شد.

 

 

 

اذعان صهیونیست‌ها به شکست در کشتن نیروهای حماس با "سلاح محرمانه"
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا