پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سید هاشم صفی‌الدین

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تجلیل از شخصیت شهید سید هاشم صفی‌الدین تأکید کردند حزب‌الله قوی‌ترین مدافع لبنان و مستحکم‌ترین سپر در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، در پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، این شهید بزرگوار را ستودند و از نقش تاریخی حزب‌الله در دفاع از لبنان تجلیل کردند. ایشان در این پیام تأکید کردند که حزب‌الله همچنان قوی‌ترین مدافع لبنان و مستحکم‌ترین سپر در برابر طمع‌ورزی‌های رژیم صهیونیستی است.

رهبر انقلاب، سید هاشم صفی‌الدین را یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های مقاومت و یار وفادار سید حسن نصرالله دانسته و بیان کردند که او با تدبیر و شجاعت خود نقش مهمی در حفظ تمامیت ارضی لبنان و خنثی کردن تهدیدات رژیم صهیونیستی داشته است.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش دشمنان برای انکار نقش حزب‌الله در لبنان، خطاب به دلسوزان این کشور تأکید کردند که نگذارند این سخن باطل از حنجره دشمنان شنیده شود. ایشان همچنین وعده دادند که جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه از مجاهدان مقاومت و قدس شریف حمایت خواهد کرد.

ایشان در پایان پیام خود شهادت سید هاشم صفی‌الدین را به خانواده، همرزمان و تمامی جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفتند.

 

 

دبیر اجرایی و مدیران سه بخش از جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شدند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا