در فروردین ۱۳۵۴، شرکت هواپیمایی ایران ایر، تبلیغی را در یک نشریه انگلیسی منتشر کرد تا توریستهای بینالمللی را از شروع پرواز جدید خود با هواپیماهای آخرین مدل بوئینگ مطلع کند. در این تبلیغ ایران ایر از این گفته که اهالی نیویورک از این به بعد پرنده اسطورهای و افسانهای ایران «هما» را ۵ بار در هفته در فرودگاههای خود خواهند دید. ایرانایر در این تبلیغ تاکید کرده که با پروازهای خود به نیویورک، پکن، توکیه، لندن و تهران، یکی از امنترین شرکتهای هوایی جهان است که رشد بسیار سریعی را تجربه میکند. / خبرآنلاین