سرویس علمی و فناوری خبرگزاری برنا راه‌اندازی شد

محمدامین میرزایی مدیرعامل خبرگزاری برنا طی گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت توجه رسانه‌ها به حوزه علم و فناوری با توجه به شعار سال که «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، از شروع فعالیت گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا در راستای پوشش رسانه‌ای مجاهدت‌های مردان و زنان دانشمند ایرانی و انتشار اخبار و جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی در عرصۀ دانش و نوآوری و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان خبر داد.

وی به ارتباط ویژه خبرگزاری برنا با نسل جوان کشور و همچنین حضور چشمگیر جوانان ایرانی در عرصه علم و فناوری اشاره و تأکید کرد که خبرگزاری برنا خود را مکلف به پوشش ویژۀ مجاهدت‌های زنان و مردان نخبه و دانشمند ایرانی و موفقیت‌های آن‌ها در عرصه‌های علمی می‌داند تا ضمن توجه به شعار سال ۱۴۰۱ و برداشتن گامی جهت توسعۀ شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع اشتغال آفرین، جایگاهی برای انعکاس مطالبات و فعالیت‌های دانشمندان ایران اسلامی باشد.

مدیرعامل خبرگزاری برنا اطمینان خاطر داد که گروه علمی و فناوری این خبرگزاری ضمن پوشش کامل موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های فناورانه با نگاهی متعالی و استفاده تؤامان از دو ظرفیت ترویجی و نقادی رسانه، تسهیل‌گر دانشمندان و نخبگان ایرانی در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی باشد.

“گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا همچنین سعی خواهد کرد ضمن توجه ویژه به موفقیت‌های دانشمندان ایرانی، با انعکاس رویدادهای علمی برجستۀ جهان، اخبار جذاب و کاربردی دنیای بی انتهای علم را به علاقه‌مندان آن منعکس کند تا ضمن الگوبرداری از تلاش‌های موفق دانشمندان دیگر ملل جهان با انگیزۀ دوچندان در مسیر علم و توسعۀ دانش خود پایدار بمانند همچنین شیرینی لذت دانستن را بیش از پیش به جوان ایرانی بچشاند تا شاهد تولد هزاران کاظمی آشتیانی، فخری‌زاده، شهریاری و … در سپهر علمی کشور باشیم.”

مراسم تکریم باید فرصتی برای ارتباط بیشینه نخبگان با بدنه علمی و فرهنگی کشور باشد
هم اکنون بخوانید

میرزایی رویدادها و پیشرفت‌های بشری در زمینه‌های فناوری دیجیتال، صنایع هایتک، دانشگاه و موفقیت‌های مراکز علمی پژوهشی را ازجمله حوزه‌هایی برشمرد که گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا قرار است به طور ویژه به آنها بپردازد. 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا