نمایشگاه­های بین المللی، بستری برای پیشرفت هتل­ها و شرکت­های خدمات گردشگری

همانطور که می­دانید هر کسب و کاری برای پیشرفت خود بایستی مسیرهای متفاوتی را طی کند. این مسیرها گاه سخت و گاهی نیز راحت­ تر پیمایش می­شود. برای مثال گاهی اوقات پیشرفت هتل­ها و شرکت­های خدمات گردشگری به تبلیغات بستگی دارد.


تبلیغات تاثیر بسیار زیادی بر ترقی و تعالی یک کسب و کار می­گذارد و این تبلیغات نیز دارای روش­ های مختلفی است. گاهی نیز راهکارهایی که بر پایه تکنولوژی و فناوری­ ها نوین است، می تواند تضمینی برای پیشرفت هتل­ ها و شرکت ­های خدمات گردشگری باشد.


برگزاری دوره ای نمایشگاه ­های بین المللی گردشگری نیز بستری امن را برای پیشرفت هتل­ها و شرکت­های خدمات گردشگری فراهم می­کند. در این نمایشگاه، کسب و کارهای مربوط به صنعت گردشگری (هتل ها، اقامتگاه های مختلف، شرکت­های خدمات گردشگری، شرکت­ های نرم افزاری ارائه دهنده راهکارهای فناورانه) می­توانند در محل دائمی مستقر شده و از دیگر غرفه­ ها بازدید نمایند و از راهکارهایی که موجب پیشرفت هتل­ ها و شرکت­ های خدمات گردشگری می­شود، استقبال نمایند.


یکی از نمایشگاه بین المللی تهران، در تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد که میزبان بسیاری از شرکت ­های فعال در حوزه گردشگری و صنایع وابسته بود.


شرکت ­های ارائه دهنده راهکارهای فناورانه گردشگری در نمایشگاه بین المللی تهران


در نمایشگاه بین المللی تهران که برای کسب و کارهای مربوط به گردشگری و صنایع وابسته برگزار شد، بسیاری از شرکت ­های ارائه دهنده خدمات که در حوزه نرم افزار فعالیت داشتند نیز حضور داشتند. این شرکت ­ها راهکارهای فناورانه گردشگری را ارائه می­دهند که موجب پیشرفت هتل­ ها وشرکت­ های خدمات گردشگری و مسافرتی هستند. یکی از این شرکت ­ها، تیم تیپورت است که در راستای افزایش تعداد رزرو اقامتگاه ­ها تلاش می­کند و در این نمایشگاه بیش­ترین تعداد مذاکره و رایزنی را داشته است. در ادامه با تیپورت همراه باشید…

وزن آسیا در بازار گاز طبیعی از اروپا سنگین‌تر می‌شود
هم اکنون بخوانید


photo_2022-02-07_15-10-06


چنل منیجر تیپورت، پر مذاکره­ترین تیم در نمایشگاه بین المللی تهران


تیم تیپورت برای حل مشکلات اقامتگاه ­ها و آژانس ­ها بستری به نام چنل منیجر تولید کرده است. چنل منیجر تیپورت ارتباط میان اقامتگاهها و کانال­های توزیع(آژانس­های مسافرتی) را برقرار می­کند. کانال­های توزیع یا همان آژانس­ های گردشگری می توانند با استفاده از چنل منیجر تیپورت انواع اقامتگاه ­ها را مشاهده کرده و به صورت آنلاین رزرو نمایند. اقامتگاه­ ها نیز با انتخاب چندین کانال فروش در چنل منیجر تیپورت می­توانند اتاق­ های خود را در کمترین زمان به فروش رسانده و به صورت آنی و الکترونیکی هزینه رزرو را دریافت کنند. این ویژگی ­ها و بسیاری از مزایای دیگر موجب شد تا چنل منیجر تیپورت، به پر مذاکره­ترین تیم در نمایشگاه بین المللی تهران در زمینه گردشگری مبدل شود. این مذاکره ­ها با مدیران سامانه ­های رزرواسیون، آژانس ­های گردشگری، هتل ­ها، جامعه هتلداران و… انجام شد.


مذاکرات، رایزنی ­ها و گفتگوهای تیم تیپورت با مدیران حوزه گردشگری


تیم تیپورت در این نمایشگاه توانست امکانات، مزایا و فواید چنل منیجر تیپورت را طی یکسری از مذاکرات، رایزنی ها و گفتگوها در اختیار مدیران موسسات مختلف گردشگری قرار دهد و قسمت ­های مختلف این چنل منیجر کامل و جامع را شرح دهد. در ادامه این مذاکرات، رایزنی ­ها و گفتگوها به اختصار بیان می­گردد:


photo_2022-02-07_15-10-11


  • رایزنی در خصوص اعتبار سفرها با جناب آقای کاویانی، مسئول اعتبارات بانک سامان
  • مذاکره با مدیرعامل آژانس ره آورد، جناب آقای احمد جمال زاده
  • گفتگو با مدیر عامل آژانس سندباد، جناب آقای نعمتی
  • مذاکره با مدیر عامل رزرواسیون مهر، جناب آقای قاسمی
  • گفتگو با مدیر عامل آژانس مسافرتی شهبال پرواز
  • مذاکره با مدیرعامل محترم مجموعه بوم گردی (سامانه جامع رزرواسیون بوم گرد)
  • مذاکره با مدیر عامل شرکت ارقام جهان، جناب آقای زندی
  • گفتگو با رئیس جامعه هتلداران اصفهان و مدیر عامل هتل آسمان، جناب آقای بیگی
  • رایزنی با مدیر عامل هتل آسمان کیش، جناب آقای بیگی
  • رایزنی با مدیر عامل هتل ونوس جناب آقای رشیدی
  • رایزنی با مدیر عامل هتل سپاهان جناب آقای رئیسی
  • مذاکره مستقیم با جناب آقای بهزاد نمازی مدیر عامل آژانس گردشگری یسنا
  • گفتگو با مشاور مدیر عامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا)، مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره و گروه هتل­ های هما، مدیر کل بهره برداری مجموعه گردشگری و هتل دریای ترنج جزیره کیش، مشاور و مدیر عامل و مدیر بهره بردار مجتمع گردشگری و تعطیلات باری ارومیه، معاون گردشگری مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور، جناب آقای دکتر امیر اصلان زاده
  • رایزنی با مدیر عامل آژانس مسافرین در کشور عراق
  • مذاکره با جناب آقای صالحی معاونت #۷۸۰*
  • مذاکره با اقامتگاه بومگردی کروشک ایزدخواست
  • گفتگو با جناب آقای یوسفی الماس، شرکت هان تجارت ویانا
  • دیدار با مدیر عامل هتل شهرزاد کرج
  • گفتگو با جناب آقای قلی پور، مدیرعامل هتل سلاطین، هتل مشاهیر و هتل ملکیاسین
  • رایزنی با سامانه گردشگری توربین
  • گفتگو با مدیر عامل عمارت مالمیر یزد
  • گفتگو با مدیریت عالی گردشگری جناب آقای ساسان قاسمی
  • گفتگو با جناب آقای زاغی، مدیر عامل هتل پرشین پلازا جهت همکاری
  • گفتگو با مدیر محترم آژانس تابش در غرفه تیپورت
  • مذاکره تیپورت با آژانس مسافرتی شیدرخ
  • مذاکره با آژانس مسافرتی پرستو پرواز فارس
  • گفتگو با جناب آقای عباس رحیمی، رزرواسیون هتل­ های پارسیان اصفهان
  • مذاکره با مدیر عامل آژانس مارکوپولو
  • رایزنی با مدیر آژانس البهبهان واقع در عراق جهت همکاری


 


برای بهره ­مندی از قابلیت­ های چنل منیجر تیپورت با شماره ۰۹۱۲۰۱۶۸۴۷۱ تماس حاصل نموده و به وب سایت Tport.ir مراجعه کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

توصیه های بورسی وزیر اقتصاد به مردم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا