معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دومین روز برپایی میز ارتباطات مردمی، با بررسی روند پاسخگویی مسائل و مشکلات مردم و فعالان حوزه اقتصادی، توصیههایی به مدیران دستگاههای تابعه در جهت سرعت بخشیدن به روند پاسخپپگویی به مردم ارائه داد.
به گزارش ایلنا، سیدعباس حسینی در سفر خود به گیلان با حضور در میز ارتباطات مردمی، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان قرار گرفت.
در این بازدید، مدیران دستگاههای تابعه، رؤسای بانکهای دولتی و مدیران بیمههای استان گیلان، مهمترین مطالبات مردمی در این دور روز را به نماینده تامالاختیار وزیر اقتصاد گزارش دادند.
حسینی، در مدت استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در استان گیلان، با مراجعهکنندگان از نزدیک دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم، رهنمودهایی ارائه داد.
شایان توجه است نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران دستگاههای تابعه وزارت متبوع و مدیران ارشد شبکه بانکی در استان در روزهای پنجشنبه و جمعه شش و هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت هشت الی ۱۸ در میز ارتباطات مردمی مستقر در محل ادارهکل دارایی استان، با متقاضیان ارتباط چهرهبهچهره خواهند داشت.
انتهای پیام/