فردوسی پور با برنامه ای مشابه «۹۰» در فضای مجازی

به گزارش ایسنا، اعتماد نو به نقل از برنامه جدید عادل فردوسی پور با نام موقت «نود نو» تجربه ای مشابه «۹۰» تلویزیونی اما در رسانه ای جدید ـ یعنی فضای اینترنت ـ است؛ البته به احتمال بسیار نام این اعتماد نو به نقل از برنامه تغییر خواهد کرد و با عنوان دیگری پخش خواهد شد.

این روزها تلویزیون های اینترنتی به یکی از رسانه های فعال در کشور بدل شده اند و البته مجوز فعالیت خود را از صداوسیما دریافت می کنند و مدیران شبکه ها هم به تایید صداوسیما می رسند.

دو سال از تعطیلی اعتماد نو به نقل از برنامه «۹۰» با اجرا و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در شبکه سه می گذرد و او در این مدت علاوه بر تهیه کنندگی «فوتبال ۱۲۰» در شبکه ورزش، در فضای مجازی اعتماد نو به نقل از برنامه های فوتبالی را تولید و پخش کرده است. نمونه ای از این اعتماد نو به نقل از برنامه ها «کلاسیکو» بود که به تهیه کنندگی فردوسی‌پور، با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور هواداران دو تیم در استودیو، در آستانه ال‌کلاسیکوی حساس آذر ماه ۹۸ در پلتفرم‌های اینترنتی آماده و پخش شد.

اعتماد نو به نقل از برنامه جدیدی که با تهیه کنندگی فردوسی پور به صورت هفتگی پخش خواهد شد هم برای پخش از شبکه های اینترنتی است.

انتهای پیام

فعالیت کتابخانه‌های عمومی از ابتدای تیر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شش =

دکمه بازگشت به بالا