به گزارش ایسنا، این کتاب تألیف فیلیپ.آر.کاتورا، مری سی. جیلی و جان ال. گراهام با ترجمه ناصر آزاد و آزاده چتروز در ۹۹۲ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در انتشارات جهاد دانشگاهی راهی بازار کتاب شده است.
در معرفی این کتاب آمده است: شرکتها در دنیای کنونی در پی کسب مزیت از یک جنگل رقابت و درعینحال زندگی مدرن و وابسته به فناوریهای نوین و دانش عمیق در کنار یکدیگر هستند؛ بازاری که شبهیکپارچه و مملو از روشهای اساسی و زیرساختهای کنترل رویدادها است.
مطالعه رخدادها در این میان، به عنوان تجزیه و تحلیل محیطی و بهکارگیری فنون و دانش بازاریابی جهت کسب منافع از بازارهای چندگانه، کلید ورود به دنیای کسب مزیتهای تصمیمگیری شرکتی است.
کتاب حاضر تلاشی روششناسانه در جهت دسترسی به کلید یادشده است و شناخت، تحلیلهای علمی، فنون پیشنهادی، معرفی رویدادها و مثالهای واقعی و دانش مدیریت بازاریابی بین المللی را برای علاقهمندان، دانشجویان و دستاندرکاران عرصه بازاریابی بین الملل فراهم میسازد.
علاقهمندان برای تهیه این اثر میتوانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران – خیابان انقلاب – خیابان فخررازی – تقاطع ژاندارمری – ساختمان منشور دانش- طبقه همکف – پلاک ۶ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۸۷۶۲۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام