بی توجهی "نوین" به فروش بیمه هایی غیر از درمان، ثالث و زندگی

به گزارش ایسنا، در ادامه بررسی عملکرد بورسی شرکت های بیمه ای، وضعیت شرکت بیمه نوین نشان از آن دارد که این شرکت نیز در کنار دیگر شرکت های صنعت بیمه حجم قابل توجهی از حق بیمه صادره خود را معطوف به بیمه های درمان، ثالث اجباری و زندگی می داند و این در حالی است که در ماه آبان ۷۳ درصد فروش حق بیمه و ۸۱ درصد خسارت پرداختی این شرکت مربوط به بیمه های اعلامی بوده است.

بررسی ها حکایت از آن دارد که بیشترین میزان فروش حق بیمه این شرکت با سهم ۲۹ درصدی و مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان از طریق بیمه درمان محقق شده که بیشترین حجم پرداخت خسارت این شرکت در آبانماه با سهم ۵۴ درصدی و ارزش ۲۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون و ۲۰۰ تومانی نیز مربوط به همین بیمه بوده است.

در آبانماه برای رشته اعتباری هیچ درآمدی به ثبت نرسیده و این در حالی است که طی هشت ماهه امسال نیز این شرکت در زمینه فروش بیمه نامه اعتباری آماری به ثبت نرسانده است.

در مجموع در آبانماه شرکت بیمه نوین ۶۵ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرتفوی عرضه و ۴۰ میلیارد و ۵۶۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خسارت پرداخت کرده است که آمار نشان از آن دارد این شرکت ۶۲ درصد فروش پرتفوی خود را در مسیر پرداخت خسارت هزینه کرده است.

همانطور که گفته شد در هشت ماهه سال جاری ۷۸ درصد فروش پرتفو و ۸۱ درصد پرداخت خسارت این شرکت مربوط به بیمه های درمان، ثالث اجباری و زندگی بوده است.

رشد 127 درصدی ثبت نام و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال 1401
هم اکنون بخوانید

شرکت بیمه نوین در هشت ماهه سال جاری در نهایت ۶۷۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرتفوی به فروش رسانده و ۳۴۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خسارت پرداخت کرده که این حجم پرداخت خسارت ۵۱ درصد حجم فروش پرتفوی شرکت بوده است.

همچنین این شرکت در رشته بیمه های درمان، ثالث، بدنه خودرو، کشتی و هواپیما بیش از نیمی از حجم فروش پرتفو خود را صرف پرداخت خسارت کرده که این میزان برای رشته های کشتی و هواپیما حدود ۱.۵ برابر بوده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا