طرح جدید شهرداری در زیرگذر گیشا برای دسترسی به محله و خیابان گیشا

صفا صبوری دیلمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تغییر طراحی زیرگذر گیشا و عدم دسترسی به این خیابان از طریق زیرگذر، اظهار کرد: زیرگذر گیشا در دوره مدیریت گذشته طراحی شده بود و در دوره فعلی بررسی کارشناسان ما و مهندسی ارزش پروژه نشان داد که ورودی زیرگذر به گیشا دارای اشکالات عدیده‌ای است.

 

وی با بیان این‌که بررسی‌ها نشان داد که اگر دسترسی به گیشا از طریق زیرگذر ایجاد شود کیفیت زندگی از گیشا رخت بر می‌بندد، گفت: اگر این دسترسی ایجاد می‌شد موجب می‌شد  که تردد مردم  در ۲۰۰ متر ابتدایی خیابان گیشا و قبل از آن در خیابان جلال آل‌احمد، دچار مشکل شود به گونه‌ای که انگار جلوی گیشا ۲۰۰ متر خندق با عرض هفت متر که از داخل آن ماشین بیرون می‌آید ایجاد کنیم که این مساله کلا موجب بروز ترافیک شدید این محدوده می‌شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که با حذف دسترسی زیرگذر به گیشا، مسیر جایگزینی را ایجاد کردیم، ادامه داد: در نظر داریم که دوربرگردان غیرهم سطح در چمران ایجاد کنیم تا شهروندانی که می‌خواهند وارد گیشا شوند با استفاده از دوربرگردان غیرهمسطح از چمران وارد گیشا شوند.

به گفته صبوری دیلمی با بیان این‌که فرآیند اداری ایجاد این دوربرگردان غیرهمسطح طی و این موضوع به پیمانکار ابلاغ شده است و به نظر می‌رسد تا چند روز آینده تجهیز کارگاه این پروژه انجام شود.

وی تاکید کرد: با ایجاد این دوربرگردان مشکل دسترسی شهروندان به خیابان گیشا نیز مرتفع می‌شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه اشتباهات اولیه در طراحی زیرگذر گیشا موجب بروز این اتفاق شده است، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال بتوانیم زیرگذر گیشا را افتتاح کنیم.

انتقاد محیط زیست از طرح مجلس برای حذف سهم صندوق محیط زیست از عوارض آلایندگی
هم اکنون بخوانید

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: مردم محله گیشا و شهروندان تهرانی در مورد این تغییرات نگران نباشند و مطمئن باشند که دسترسی بهتری به گیشا خواهند داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا