بین هویت ملی و اسلامی تضادی وجود ندارد


بین هویت ملی و اسلامی تضادی وجود ندارد

استاندار فارس گفت: هویت ملی و اسلامی ما به موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ گونه اختلاف و تضادی بین این دو مولفه نیست.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت اله رحیمی استاندار فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به ساختار ها و زیربناهای فرهنگی فارس ابراز امیدواری کرد: تقویت این زیر ساخت ها با گذر از تنگنا های اقتصادی محقق خواهد شد و  خوشبختانه رویکرد توسعه ای در این بخش با  پشتوانه نگاه بلند دولت تدبیر و امید همراه است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از نگاه شجاعانه و روشن فکرانه   نماینده ولی فقیه در استان فارس در  موضوع هفتم آبان اظهار داشت: هویت ملی و اسلامی ما در موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ تضادی بین این دو مولفه نیست.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود تبهر و تخصص در برخورد با مباحث فرهنگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصوبات و فعالیت های موثری درشورای فرهنگ عمومی استان صورت گرفته و نگاه غیر اصولی به این مباحث وجود ندارد.

رحیمی با  تاکید بر بهره گیری از  موقعیت های فرهنگی برای توسعه اقتصادی گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ گونه مخالفتی با موضوع تعریف جایگاه کورش ندارد اما با قرار دادن هویت ملی در مقابل هویت اسلامی و  مخالف است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: میتوان با اجرای اعتماد نو به نقل از برنامه ای متناسب بهره گیری موثری از مباحث ملی و اسلامی  انجام داد.

 

فعالیت در تلگرام می‌تواند تبدیل به جرم شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا