"سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر"

به گزارش ایسنا، “دامیان هیندز”، وزیر آموزش انگلیس خواستار انتشار “سِلفی‌”های کمتر و “واقعیت”‌های بیشتر از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و نسبت به خشونت‌ها و زورگویی‌های آنلاین و فشاری که “تصاویر منفی” در رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روان افراد وارد می‌کنند، هشدار داد.

یک گزارش بین‌المللی منتشر شده در این هفته نشان داد که انگلیس در میان ۴۸ کشورِ‌ مطالعه شده، بیشترین مشکل را از نظر زورگویی‌های سایبری دارد.

هیندز از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای آنلاین خواسته تا مسوولیت جدی‌تری را در محافظت از جوانان در برابر زورگویی‌ها و محتوای مضر در اینترنت بر عهده گیرند.

یک گزارش از سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نشان می‌دهد که مدیران مدارس انگلیسی بیش از هر کشور توسعه یافته دیگری با مشکلات زورگویی‌های آنلاین مواجه‌اند.

همچنین ۲۷ درصد از مدیران مدارس در انگلیس به طور هفتگی مجبور به رویارویی با عواقب زورگویی‌های سایبری میان دانش‌آموزان هستند. این در حالی است که میانگین این موضوع به طور بین‌المللی سه درصد است.

مدیر آموزش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی با بیان این که نباید از مدیران مدارس انتظار داشت با فشارهای ناشی از سوءاستفاده از طریق رسانه‌های اجتماعی مقابله کنند، مقررات واضح‌تری برای حمایت از مدارس را خواستار شد تا مدارس مجبور به مقابله تنهایی با این معضلات نشوند.

دامیان هیندز از سلبریتی‌ها نیز خواسته تا با دقت بیشتری تصاویر و دیگر محتواها را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنند. او هم‌چنین اظهار داشته که با توجه به حضور همیشگی‌ تلفن‌های همراه فشاری که به جوانان وارد می‌کنند، بیشتر بوده و هیچ‌کس از زورگیری‌های آنلاین در امان نیست.

رهایی از سستی و بی‌تحرکی با چند فعالیت ساده
هم اکنون بخوانید

بنا بر گزارش بی‌بی‌سی، وزیر آموزش انگلیس اعلام کرده که درس‌های مربوط به روابط از سال آینده در اعتماد نو به نقل از برنامه تحصیلی دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که به جوانان در مورد “اهمیت رفتار ایمن و قابل قبول آنلاین” آموزش خواهد داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا