نعیم قاسم: هرچه جنگ طولانی‌تر شود، بحران اسرائیل بیشتر خواهد شد

نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه طولانی‌تر شدن جنگ، بحران رژیم صهیونیستی را تشدید خواهد کرد، گفت: مقاومت در میدان پایدار است و پیروزی از آن حزب‌الله خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، نعیم قاسم، در سخنانی با تأکید بر پایداری مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت: “هرچه جنگ طولانی‌تر شود، بحران اسرائیل عمیق‌تر خواهد شد و پیروزی نهایی از آن حزب‌الله است.” او افزود که جنایت‌های اسرائیل با حمایت آمریکا ادامه دارد و اگر این حمایت نبود، جنگ طی یک ماه متوقف می‌شد.

نعیم قاسم اظهار داشت که مقاومت در مقابل تلاش‌های رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش برای اعمال فشار بر آن‌ها ایستاده است. وی ادامه داد: “ایران در تصمیم‌گیری‌های خود برای حمایت از مقاومت مستقل عمل می‌کند و شهرک‌های شمال اسرائیل در تیررس موشک‌های ما قرار دارند.”

معاون دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد که رژیم صهیونیستی خطری علیه منطقه و جهان است و مقاومت لبنان با فرسایش دشمن در شمال موفق عمل کرده است. او همچنین از تحرکات سیاسی نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان، در خصوص آتش‌بس حمایت کرد و تأکید کرد که حزب‌الله و جنبش أمل در اتحاد کامل هستند.

وی افزود که اسرائیل نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد و تلفات سنگینی به نیروهای اسرائیلی وارد خواهد شد. همچنین درباره انتخاب دبیرکل جدید حزب‌الله گفت: “این انتخاب براساس سازوکارهای سازمانی انجام خواهد شد و حزب‌الله با آمادگی کامل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.”

 

 

واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن و حمایت او از هریس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا