سرنوشت نامعلوم فعال عربستانی پس از "سگ نجس" خواندن آل سعود

به گزارش ایسنا، پایگاه اینترنتی “سعودی لیکس” در گزارشی فاش کرد، “راشد الدوسری”، فعال عربستانی که به نوشتن توییت‌های تند و گزنده علیه حاکمان عرب حوزه خلیج فارس و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مشهور است، ناپدید شده و مشخص نیست که چه اتفاقی برای وی رخ داده است.

طبق این گزارش، الدوسری بارها با انتشار توییت‌های تندی از سکوت عرب‌ها در قبال جنایت‌های آل سعود در یمن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود.

این فعال سعودی در آخرین توییتی که در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر کرده بود، نوشته است: خون یمنی‌ها بی اخلاقی و کفر حاکمان عرب و تسلیم تحقیرآمیز آنها در برابر دشمن صهیونیستی را آشکار کرد.

وی افزود: خون یمنی‌ها لعنتی است که همه حاکمان عرب را از بین خواهد برد و تاج و تخت آنها را به لرزه در می‌آورد. امروز یا ما مسلمان هستیم و ریختن خون یمنی‌ها را نخواهیم پذیرفت یا یهودی صهیونیست خواهیم بود در تمامی این جنایت‌ها مشارکت می‌کنیم. پس سکوت نکنید، چراکه خداوند شما را به دلیل سکوتتان مواخذه می‌کند و عذاب را بر شما نازل خواهد کرد.

طبق گزارش این رسانه، الدوسری پیش از آن نیز در توئیت دیگری نوشته بود: “ما لطیف‌ترین گله گاو جهان هستیم و گاوهایمان از بهترین گاوها هستند. شادی کنید و برقصید که ما زیباترین گله گاو جهان هستیم! به هر کسی که بخواهد ما را بدوشد، خوش آمد می‌گوییم. این زبان حال حاکمان سگ‌ صفت و نجس ما یعنی آل سعود است.”

با وجود اینکه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی همواره دم از اصلاحات اقتصادی و اجتماعی در عربستان می‌زند، اما در عمل  از زمان سر کار آمدنش شمار زیادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی، نویسندگان، استادان، علمای دین و حتی تاجران سعودی مخالف را به اتهام توطئه چینی علیه آل سعود و همکاری با طرف‌های خارجی بازداشت کرده است.

ابراز نگرانی چین نسبت به خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا