دیدار رهبر انقلاب با اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه/ مشروح اولین جلسه رسیدگی به پرونده «گروه عظام»/ حل تمامی مشکلات «هپکو»/ توضیحات ظریف در مورد طرح ۴ ماده‌ای ماکرون


دیدار رهبر انقلاب با اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه/ مشروح اولین جلسه رسیدگی به پرونده «گروه عظام»/ حل تمامی مشکلات «هپکو»/ توضیحات ظریف در مورد طرح ۴ ماده‌ای ماکرون

ادعای عادل‌الجبیر درباره ارسال پیام عربستان به ایران، رای دیوان عدالت اداری درباره سن بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، مشروح اولین جلسه رسیدگی به پرونده «گروه عظام»، حل تمامی مشکلات «هپکو»، تشریح اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ایام اربعین، توضیحات ظریف در مورد طرح ۴ ماده‌ای ماکرون، تکذیب تعطیلی کنسولگری عراق در مشهد، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

شورای نگهبان باید به پاکدستی داوطلبان حساس‌تر باشد تا مواضع سیاسی‌شان/ مکاتباتی با شورای نگهبان داشته‌ام/ رسیدگی ۱۵ روزه به صلاحیت‌ها، خیلی حرف‌ها را پیش می‌آورد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات، بر ضرورت روشن شدن بعضی تعاریف در شورای نگهبان تاکید کرد و گفت: بنده شورای نگهبان را دچار یک مشکل واقعی می‌بینم و آن این است که در یک مدت کوتاه نمی‌شود یک ارزیابی درست انجام داد. این حتی به ساختار انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برمی‌گردد. شورای نگهبان در عرض پانزده روز باید حداقل پنج هزار پرونده را رسیدگی کند معلوم است که خیلی حرف‌ها پیش می‌آید.

استفاده از «مکانیسم ماشه» دومین اشتباه استراتژیک اروپا در قبال ایران خواهد بود/ اروپایی‌ها نباید خود را از نقش‌آفرینی در موضوعات مهم محروم کنند

یک کارشناس مسائل سیاست خارجی و اروپا گفت: اگر اروپا به تهدید استفاده از «مکانیسم ماشه» و بردن پرونده ایران به شورای امنیت را عملی کند، دومین اشتباه استراتژیک خود را انجام داده و پرونده ایران را از حالت چندجانبه خارج کرده و مجددا به مساله‌ای میان تهران و واشنگتن تبدیل می‌کند.

انتشار برخی از مطالب در راستای شفاف‌سازی، خلاف شرع است/ بد نیست هیأت وزیران هم مذاکراتش را منتشر کند

یک نماینده مجلس گفت: شفاف‌سازی در نهادها و ارگان‌ها بسیار خوب است اما گاهی اوقات انتشار برخی از مطالب خلاف شرع است و با آبروی افراد بازی می‌کند..

تشکیل صندوق حمایت مالی از زنان آسیب‌دیده مهم‌ترین محور لایحه حفاظت از زنان در برابر خشونت استرد

یک نماینده مجلس گفت: قوه قضائیه و معاونت زنان با دقت لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت را مورد بررسی قرار داده‌اند.

ادعای عادل‌الجبیر درباره ارسال پیام عربستان به ایران

عادل الجبیر به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت و مدعی شد: سخنان سخنگوی دولت ایران درباره پیام عربستان سعودی به ایران نادرست بوده است.

راه تحول و اصلاح صنعت خودرو کشور از وزارت صمت می‌گذرد/ هیچ کار و بار بی‌صاحبی تاکنون به سرانجام‌ نرسیده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حجم عظیمی از سرمایه و منابع پولی دربازار خودرو است بنابراین نیازمند تحول و باز آفرینی عالمانه و مسئولانه در صنعت خودرو هستیم.

رای دیوان عدالت اداری درباره سن بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور

هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رابطه با موضوع سن بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور، رایی صادر کرد.

تلاش ترامپ برای عصبانی کردن ایران است/ مذاکره با ترامپ را توصیه نمی‌کنم/ نگرانم که فشارهای آمریکا، طرفداران مذاکره در ایران را تضعیف کند
هم اکنون بخوانید

 ترامپ و روحانی با یک سند چهار بندی به عنوان آغازی برای گفت‌وگوهای میان ایران و آمریکا موافقت کرده بودند

پالیتیکو در گزارشی مدعی شد که روحانی و ترامپ در نیویورک بر سر یک سند چهاربندی توافق کرده بودند اما روحانی تا زمان برداشتن تحریم‌ها حاضر به مذاکره و دیدار با ترامپ نشد.

ذکاوت ایرانی می‌طلبید گول پیغام‌های خصوصی آمریکا را نخوریم/ مسیر بسته نشده است/ همه باید از درون ایران صدای وحدت بشنوند

رئیس جمهور گفت:‌ آنکه باعث شد تلاش‌ها در نیویورک به ثمر نرسد، آمریکا بود. در پیغام خصوصی به اروپایی‌ها می‌گفت آماده‌ام اما در گفت‌وگوی تلویزیونی تحریم‌ها را تشدید می‌کرد ذکاوت ایرانی می‌طلبید ما گول پیغام‌های خصوصی را نخوریم.

ادعای توئیتری پمپئو در مورد آدریان دریا

مایک پمپئو در توییتر خود به بیان ادعاهای بی‌اساس در مورد آدریان دریا پرداخت

ادعای بی‌اساس رهبر حزب محافظه‌کار کانادا علیه سپاه پاسداران

رهبر حزب محافظه‌کار کانادا به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

متهم ردیف اول به یکی از افراد وابسته به مافیای خودرو و سوداگران مسکن تبدیل شده است/ فساد فی‌الارض محرز است

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده گروه عظام به اتهام در قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

سخنگوی وزارت خارجه قطر به طرح صلح هرمز واکنش نشان داد.

پدیده ادغام بانک‌های دولتی جدی است/ همه مشکلات هپکو حل شده است

وزیر اقتصادگفت: پدیده ادغام بانک‌های دولتی جدی است و از آنها در پایان سال گزارش‌گیری می‌شود.

تشریح اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ایام اربعین

وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات وزارتخانه متبوع خود گفت که در همه مسیرهای هوایی، جاده‌ای و ریلی کارهای لازم برای ایام اربعین انجام شده است.

طرح ۴ ماده‌ای که ماکرون حاوی دیدگاه‌های ما نیست/ عربستان اگر به منطقه برگردد با آغوش باز ایران مواجه خواهد شد

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: طرح چهار ماده‌ای که مکرون داده است، طرحی است که از زبان ایشان مطرح شده و حاوی دیدگاه‌های ما نیست. ما کاملا مشخص کرده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

صداوسیما درباره خصوصی‌سازی آدرس درست دهد/ هیچ وزیری از طرح مساله کارگران گلایه نکرده است/ رئیس‌جمهور هیچ دخالتی در پرونده حسین فریدون نداشت

سخنگوی دولت گفت: هیچ وزیری از طرح مسائل کارگران در صدا و سیما گله نکرده است. صداوسیما درباره خصوصی‌سازی آدرس درست دهد و بگوید از چه زمانی شروع شده است

تلاش کردند؛ رئیس‌جمهورمان را وادار به ملاقات کنند/ آمریکا برای ملاقات به التماس افتاده بود/ کاهش تعهدات در مساله هسته‌ای را ادامه می‌دهیم

اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

مشکلات امنیتی مرز خسروی رفع شده است/ نسبت به لغو مصوبه هیأت وزیران برای تعیین مکان تجمعات اعتراض می‌کنیم

وزیر کشور گفت: امسال تعداد موکب‌ها را به ۲۶۰۰ موکب رسانده‌ایم، از نظر تامین مواد غذایی نیز، یک میلیون و ششصد هزار وعده‌ غذایی تدارک دیده شده است.

۸۴۰ قلم کالا از ۵ آبان مشمول تعرفه ترجیحی می‌شود/ سال آینده خط سوم انتقال برق بین ایران و ارمنستان احداث می‌شود

وزیر نیرو گفت: از ۵ آبان ماه موافقت‌نامه‌ای عملیاتی خواهد شد که به موجب آن حدود ۸۴۰ قلم کالا مشمول تعرفه ترجیحی خواهد شد.

رای‌دهندگان به کدام‌یک از نامزدها تمایل بیشتری دارند؟
هم اکنون بخوانید

فشار حداکثری واشنگتن با حداکثر مقاومت تهران پاسخ داده شده است/ با لغو تحریم‌ها مسیر دیپلماسی باز می‌شود

واشنگتن اگزمینر در تحلیلی به تنش‌های میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: تهران استراتژی فشار حداکثر واشنگتن را با حداکثر مقاومت پاسخ داده است.

گریزی از بازی برد – برد نیست

بدنبال استنکاف مقامات ایران از تجدید مذاکره با آمریکا برای توافق جدید هسته‌ای، آمریکا تحریم‌های برداشته شده علیه ایران را بازگرداند. در واقع آمریکا اطمینان داشت که اجرای تحریم ها، در نهایت به استیصال جمهوری اسلامی ایران منجر شده و این کشور مجبور خواهد شد مذاکرات جدید را با آمریکا آغاز نماید. اما پس گذشت حدود دو سال از نقض توافق هسته‌ای با ایران، تحولات ذیل موجب شده است تا آمریکا به این نتیجه برسد که تحمیل توافق بر اساس بازی با حاصل جمع صفر به ایران امکان پذیر نیست.

تعدیل کارگران هفت تپه باید متناسب با قانون کار باشد

وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با تاکید براینکه از کارگران نیشکر هفت تپه حمایت می‌کنیم،‌ گفت: اگر کارفرما اعتماد نو به نقل از برنامه تعدیل نیرو دارد این اقدام باید متناسب با بازار و قانون کار انجام شود.

ارائه ۲ طرح موازی ضدایرانی توسط آل سعود به آمریکا

روزنامه لبنانی «الاخبار» برگ دیگری از توطئه‌های ولیعهد سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران را افشا کرد.

برای معرفی وزیر بازرگانی منتظر تصمیم شورای نگهبان هستیم

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: برای تشکیل وزارت بازرگانی و معرفی وزیر یا وزیران از سوی رئیس‌جمهور در این باره منتظر تصمیم امروز شورای نگهبان هستیم.

نحوه تأمین اعتبار پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان وزارت جهاد بررسی می‌شود

نحوه تأمین اعتبار پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در کمیسیون لوایح هیات دولت بررسی می‌شود.

تعطیلی کنسولگری عراق در مشهد کذب است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: ثبت‌نام در سامانه سماح امر واجبی است و امکان شناسایی وضعیت راه، هتل‌ها و مسیرهای آسان را به زائرین می‌دهد.

اختصاص اعتبار برای تأمین امکانات ضروری جهت اطفای حریق هوایی جنگل‌ها و مراتع کشور

در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین امکانات ضروری و تجهیزات مناسب و خدمات پروازی جهت اطفای حریق هوایی جنگل‌ها و مراتع کشور، به وزارت دفاع و پشتیابنی نیرو‌های مسلح اختصاص یافت.

تائید لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی

سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی از تائید لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در وشرای نگهبان خبر داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا