زندانیان واقعی به زعم ما خانواده زندانیان هستند

به گزارش ایسنا، جبار باقری در بیست و یکمین «جشن حمایت» که عصر امروز برگزار شد گفت:  زندانیان افرادی هستند که به حکم قانون و به دستور مراجع قضایی راهی حبس می شوند و  کسی که مرتکب جرم می شود باید تاوان آن را بدهد اما در واقع این خانواده آنها است که گرفتار می‌شوند.

 مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ادامه داد: از حدود ٧٠ سال قبل انجمن های حمایت با کمک خیران و مردم به صورت سازمان یافته به خانواده های زندانیان رسیدگی می کنند. قرار است که کمک‌ها هدفمند و هوشمندانه انجام شود و در این راستا، آموزش را از مقوله آموزش شروع می کنیم و دوره‌های آموزشی برگزار شده است و بعد از آن، بسته های حمایتی به خانواده های زندانیان داده می شود.

وی با بیان اینکه نمی توانیم به همه زندانیان  کمک کنیم، افزود: تحویل بسته‌های حمایتی کمتر شده است و خانواده‌ها شماره حساب دارند که مبلغ اهدایی به شماره حساب آنها واریز می شود.

باقری با تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه های اجرایی در کمک به خانواده زندانیان گفت: آمار چند هزار نفری زندانیان برحسب مناطق شهرداری تقسیم شده است و مسئولان شهرداری با آغوش باز از خانواده‌های زندانیان حمایت می کنند.

انتهای پیام

رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا