تشکیل دبیرخانه‌ای برای بررسی مشکلات مناطق شهر تهران لازم است

به گزارش اعتماد نو، کواکبیان در جلسه بررسی مشکلات محلات شهرداری منطقه ۹ با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلساتی می‌تواند منشأ خیر و رفع مشکلات شهروندان محلات شهر تهران باشد، افزود: احساس می‌کنم باید دبیرخانه‌ای در این حوزه تشکیل شود تا مشکلات مناطق مختلف شهرداری تهران که در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین مصوبات این جلسات در این دبیرخانه پیگیری شود تا به این ترتیب این جلسات ساختاری مدون پیدا کنند.

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی برای شهر تهران در تصویب بودجه تلاش زیادی کردیم. به طوری که در حوزه محیط زیست توانستیم بودجه خوبی را برای شهر تهران به تصویب برسانیم. همچنین به پیشنهاد بنده دو میلیارد دلار به صورت فاینانس برای خطوط مترو و در جهت آلودگی هوا به شهرداری تهران تعلق گرفت. در حقیقت ما در مجلس شورای اسلامی برای بودجه شهر تهران تلاش بسیاری کردیم و با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌هایی که در بودجه بود تهران را فراموش نکردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منطقه ۹ باید به صورت ویژه دیده شود. به ویژه برج آزادی که متعلق به همه شهروندان است باید مورد توجه جدی قرار گیرد. بی تردید باید طوری اقدام کنیم که عدالت بین مناطق تهران برقرار شود. متاسفانه منطقه ۹ با تمام قدمتی که دارد از محرومیت‌های تاریخی زیادی نیز رنج می‌برد که باید در جهت رفع و پیگیری مشکلات و معضلات این منطقه گام‌های موثری برداشته شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا محجوب دیگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مشکلات و معضلات شهروندان منطقه ۹ آشکار است افزود: موضوع فرسودگی و لزوم نوسازی بافت‌های فرسوده از مشکلات اصلی این منطقه محسوب می‌شود. لذا تصور می‌کنم این منطقه به لحاظ وسعت خیلی بزرگ نیست اما به لحاظ قدمت از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. لذا باید در مورد موضوع فرسودگی و لزوم نوسازی بافت‌های فرسوده در این منطقه فکر شود و با ارائه طرح به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کنیم.

جزئیات طرح ساماندهی تعطیلات، بررسی شد
هم اکنون بخوانید

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا