منتجب نیا به دیدار هنگامه شهیدی رفت

به گزارش اعتماد نو به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی، حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی امروز (جمعه) به همراه خانواده و نمایندگان شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان تهران با خانم شهیدی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان تهران دیدار کرد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در این دیدار گفت: تا زمانی که یک نفر از آحاد جامعه به خاطر ابراز عقیده در بازداشت و زندان باشد همگی موظف هستیم تلاش کنیم و از حقوق فردی و اجتماعی تک تک آنها حمایت کنیم.

وی  خطاب به خانم هنگامه شهیدى ادامه داد: الحمدالله جنابعالی (خانم هنگامه شهیدی) از سرمایه های حزب اعتماد ملی هستید و همواره در چارچوب نظام فعالیت کرده اید و از شرایطی که به شما تحمیل شد متاسف هستیم.

وی از رهایی خانم شهيدى از زندان که با قرار تامین به وجود آمده است ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم به زودی پرونده ایشان مراحل نهایی خود را در سیستم قضایی طی کرده و مختومه گردد.

در این دیدار حاضرين برای سلامتی آیت الله شیخ مهدی کروبی دبیرکل محصور حزب اعتماد ملی و برای آزادی هرچه زودتر سایر محصورین و همچنین برای آزادی  سایر زندانیان در بند دعا کردند.

در این دیدار خانم شهیدی گزارشی از روند بازداشت و روند رسیدگی به پرونده خود داد و همچنین فراز و فرودهای بازداشت و اعتصاب غذا را برای قائم مقام حزب اعتماد ملی بیان کرد و از حمایت های هميشگی منتجب نیا و حزب اعتماد ملی تشکر کرد.

در این دیدار که مادر و اعضای خانواده خانم شهیدی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام منتجب نیا کتاب اشعار حافظ به دو زبان فارسی و انگلیسی را به رسم قدردانی از آزاداندیشی به خانم هنگامه شهیدی اهدا کرد.

محمدعلی نجفی آذرماه مجددا محاکمه می شود
هم اکنون بخوانید

حزب اعتماد ملی امیدوار است قوای امنیتی و قضایی بتوانند در روش های برخورد خود با افراد اندیشمند و آزاد اندیش که در قالب احزاب و تشکل های شناسنامه دار فعالیت می کنند بازنگری نموده و تجدید نظر نمایند، چرا که برخورد با اندیشه منتقد و مخالف نمی تواند و نباید با ایجاد موانع، محدودیت و حصر صورت پذیرد بلکه باید در یک فضای آزاد و رقابتی اندیشه های منتقد و مخالف را فقط با اندیشه، پاسخ داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا