رهبر انقلاب یمن: عملیات‌های ضد اسرائیلی ادامه خواهد داشت و بزرگ‌تر خواهند شد

«عبدالملک الحوثی» در بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام کرد که عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و به مرور بزرگ‌تر خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر انقلاب یمن، در جشن بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) ضمن اشاره به عملیات اخیر ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که اتفاقات آتی بزرگ‌تر خواهد بود و عملیات‌ها علیه دشمن صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

به نقل از سایت خبری المسیره، الحوثی با تأکید بر پایبندی ملت یمن به موضع جهادی خود در مقابله با طاغوت و استکبار، اعلام کرد که اقدامات بیشتری در حمایت از مسئله فلسطین صورت خواهد گرفت. وی درباره عملیات اخیر که با استفاده از موشک پیشرفته و با برد تخمینی ۲۰۴۰ کیلومتر انجام شد، گفت: این عملیات سامانه‌های پدافندی دشمن را دور زد و در چارچوب پنجمین مرحله تشدید عملیات علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین صورت گرفت.

الحوثی خاطرنشان کرد که عملیات یمن تا زمانی که تجاوزات و محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی متوقف نشود، ادامه خواهد داشت و نیروهای مسلح یمن به حملات خود علیه کشتیرانی دریایی مرتبط با رژیم صهیونیستی و شرکای آن ادامه خواهند داد. وی همچنین تأکید کرد که هماهنگی با محور جهاد و مقاومت ادامه خواهد یافت و مسئولیت دینی امت اسلام برای حمایت از ملت فلسطین را یادآور شد.

 

دیدار رئیس امارات با ولیعهد کویت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =

دکمه بازگشت به بالا