حمله موشکی حزب الله به شمال اسرائیل

حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین حمله کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو ،  رسانه‌های عربی خبر دادند که حزب‌الله لبنان اعلام کرده که مواضع نظامیان صهیونیست در منطقه الزاعوره را با چندین پهپاد هدف قرار داده است و این حملات خسارات جانی قابل توجهی به نظامیان رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

شبکه الجزیره گزارش داد که حزب‌الله لبنان به شهر اشغالی صفد و مناطق اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی چندین موشک شلیک کرد که برخی از این موشک‌ها توسط ارتش صهیونیستی رهگیری شده است. همچنین، رزمندگان حزب‌الله پایگاه نظامیان صهیونیست در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش‌های امروز سه‌شنبه، پهپادهای انتحاری حزب‌الله در آسمان شمال فلسطین اشغالی به پرواز درآمده و به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی حمله کرده‌اند. منابع رژیم صهیونیستی از حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها در منطقه الجلیل غربی و شهر نهاریا خبر دادند.

برخی منابع صهیونیستی گزارش کردند که صدای انفجار و آژیر خطر در شهرهای حیفا، نهاریا و شهرک شلومی شنیده شده است. این منابع افزودند که پهپادهای انتحاری به یک خودرو و یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نهاریا اصابت کرده و تعدادی از صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.

پس از این حملات، آتش‌سوزی و دود غلیظی در اطراف پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی مشاهده شده است. منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دستکم پنج صهیونیست در منطقه الجلیل غربی در نتیجه این حملات به شدت زخمی شده‌اند و وضعیت یکی از آنها وخیم است.

همزمان، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با استفاده از پهپادهای انتحاری، مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان «ایگوز ۶۲۱» در مرکز نظامی «شراغا» در شمال شهر عکا را هدف قرار داده است.

تعمیق روابط روسیه و ایران در بحبوحه جنگ در اوکراین، «تهدیدی عمیق» است
هم اکنون بخوانید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا