جهاد اسلامی: در کنار مردم و مقاومت لبنان هستیم

جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیروت، آمریکا را مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو به نقل از خبرگزاری فارس؛ جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیروت، آمریکا را مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه خواند.
«محمد موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «الجزیره» گفت: «ما حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی را که ادامه جنایات کنونی نتانیاهو است محکوم می‌کنیم».
موسی با بیان اینکه رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان در حال انجام کارهای بزرگی برای حمایت از مقاومت در غزه هستند، توضیح داد: «ما در کنار لبنان، مردم و مقاومت آن در برابر سیاست‌های جنایتکارانه اسرائیل ایستاده‌ایم».
وی آمریکا را مسئول تشدید تنش در منطقه دانسته و اظهار داشت: «[آمریکا] می‌تواند با توقف حمایت از اشغالگران، بحران را خنثی کند. اما نتانیاهو می‌خواهد جنگ را پس از شکست در نوار غزه تشدید کند و مقاومت همچنان ادامه دارد».
منابع لبنانی شامگاه سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در بیروت خبر دادند. این منابع گفتند که رژیم صهیونیستی در جریان یک حمله هوایی، ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است.

 

 

توقف مذاکرات صلح سودان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا