اغتشاشات اخیر کشور کار جریان لیبرال منافق است/ تا تکلیف این جریان خبیث روشن نشود انقلاب اسلامی باید هر روز منتظر حادثه باشد

اغتشاشات اخیر کشور کار جریان لیبرال منافق است/ تا تکلیف این جریان خبیث روشن نشود انقلاب اسلامی باید هر روز منتظر حادثه باشد


به گزارش ایلنا، علی اکبر علیزاده برمی در نشست علنی امروز( سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: به کشورهای اروپایی عرض می کنم سپاه پاسداران مردمی ترین و قوی ترین نیروی ضد تروریست جهان پاره تن ملت ایران است، هرگونه تصمیم نابخردانه شما پاسخ قاطع ایران را به دنبال دارد می دانید که دوران بزن درو تمام شده است اگر یکی بزنید ۱۰ تا خواهید خورد، شما در خانه های شیشه ای نشسته اید به شما نصیحت می کنم کلوخ پرتاب نکنید که سنگ سهمگین دریافت خواهید کرد. مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی آمریکا را ببینید که پس از شهادت سردار دل ها سلیمانی به چه بیچارگی در مقابل ملت قهرمان ایران دچار شده اند، عبرت بگیرید، در هر حال ما کاملا آماده ایم .


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امام امت جریانی را در ایران تفاله های آمریکا نام نهاد همان امام در اواخر عمر شریفشان این جریان را لیبرال ها نامید و آنها را منافقین خطاب کرد، امام فرمودند منافقین از کفار بدترند، کفار کیست؟ نتانیاهو، بایدن، نخست وزیر انگلیس. امام می فرماید لیبرال های منافق از این جنایتکاران پست تر و خطرناک تر هستند و مقام معظم رهبری آنها را اصحاب مسجد ضرار یعنی خبث ترین منافقیان  نام نهاد.


وی ادامه داد: لیبرال های منافق جام کشنده زهر قطعنامه ۵۹۸ را به امام تحمیل کردند همین جریان قصد داشت منتظری آن شیخ ساده لوح را پس از رحلت امام خمینی(ره)  به رهبری کشور تحمیل کند و کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از امام به دست لیبرال ها و از کانال آنها به منافقین بسپارد و امام امت با دلی پر خون و قلبی شکسته او را عزل کرد. لیبرال های منافق در سال ۷۸ کودتای کوی دانشگاه را به وجود آوردند در سال ۸۸ پس از هماهنگی با جرج سوروس صهیونیست و دیدار با شاه خبیث عربستان فتنه سهمگین ۸۸ را ایجاد کردند که ۸ ماه سنگین تر از ۸ سال جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را تا لب پرتگاه سقوط کشاند.

اختصاص اعتبار ۳۰ هزار میلیارد برای اجرای طرح ملی مسکن
هم اکنون بخوانید


این نماینده مجلس با بیان اینکه باعث و بانی فتنه بنزینی آبان ۹۸ نیز همین جریان خبیث لیبرال ها منافق است، گفت: اغتشاشات اخیر کشور که باعث قتل ۱۰ ها تن از جوانان کشور و وارد آمدن هزاران میلیارد تومان خسارت شد نیز کار همین جریان لیبرال منافق است، امام خمینی(ره) فرمودند اصلی ترین و خطرناک ترین دشمنان اسلام ناب محمدی لیبرال ها منافق هستند این ها مروجان اسلام آمریکایی هستند. سوال اساسی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه و وزارت اطلاعات این است که چرا خطرناک ترین دشمنان انقلاب اسلامی را رها کرده و کوشش خود را برای نابودی سلطنت طلب ها، کفار حربی مجاهد خلق، چریک های فدایی، کومله و دموکرات صرف می کنید.


علیزاده برمی تاکید کرد: برادرانم دشمن اصلی اینجا است، مگر همین جنایتکاران لیبرال نبودند که با تمام وجود بنزین بر آتش اغتشاشات اخیر می ریختند اما در سالروز شهادت سردار دل ها سلیمانی حتی یک کلمه کوچک هم در رسانه های خبری خود نیاوردند مگر همین ها نبودند که به آمریکا گرا می داندند که تحریم های خود را هدفمند اجرا کنید تا ملت ایران به زانو دربیاید؟ مگر نتانیاهو نگفت اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند؟ مگر همین ها نیستند که پس از آن همه جنایت پیام رسان های خارجی در حق ملت ایران بار دیگر خواستار بازشدن آنها بدون هرگونه تعهد به دولت ایران هستند؟


وی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) تا تکلیف این جریان خبیث روشن نشود انقلاب اسلامی باید هر روز منتظر حادثه باشد اگر نجیبی در این جبهه می بینید گلچین کنید و پایان عبدالله بن اُبَیّ را اعلام کنید.

مخالف تاسیس سازمانی با وظایفِ مشابه فاوا هستیم/ ایجاد سازمان جدید در تضاد با برنامه‌های دولت و شهرداری است
هم اکنون بخوانید


نماینده مردم دامغان بیان کرد: سخنی با وزیر بهداشت و درمان، برادر عزیز جناب آقای عین اللهیان آیا می دانید شهر ۱۲۰ هزار نفری دامغان ماه ها است که حتی یک آمبولانس ندارد و برای درخواست آمبولانس باید ساعت ها منت دانشگاه پزشکی مرکز استان را بکشند تا بیاید و مریض را به شهر مرکز استان انتقال دهد. می دانید ۳۰ میلیون تومان برای تعمیر آسانسور فراهم نشد و متاسفانه یک نفر بر اثر سقوط آسانسور به قتل رسید. می دانید که در بیمارستان ولایت زباله های عفونی بیمارستان، غذای بیماران و حمل و نقل و بیماران همه با یک آسانسور انجام می شود این درحالی است که میلیاردها تومان درآمد بیمارستانی دامغان به مرکز استان می رود.


این نماینده ادامه داد: جناب آقای عین اللهیان، رئیس دانشگاه شما حتی به دستور شما هم وقعی نمی نهد، ۸ ماه طول کشید تا ایشان را مجبور کنیم که دستور شما را پیگیری کند، اولین اقدام رئیس دانشگاه شما پس از معرفی نابودی و حذف بیمارستان رضایی بود. با این همه موارد و ۱۰ ها مورد دیگر هربار به شما عرض کردیم می گویید بروید با هم کارکنید، برادر عزیز آیا راهی  جز سوال و استیضاح از شما برای تامین حقوق مردم باقی مانده است؟ از مردم شریف و مومن سمنان در همراهی و همدلی با مردم دامغان کمال تشکر را دارم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا