بازگشت غلامی به تمرینات گروهی استقلال و بازید اعضای هیئت مدیره از کمپ حجازی + تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

* عارف غلامی مدافع استقلال که مدت‌ها بود به دلیل مصدومیت انفرادی تمرین می‌کرد، پس از صحبت با ریکاردو ساپینتو در بخش‌هایی از آیتم‌های گروهی شرکت کرد.

* مهدی مهدی‌پور به دلیل مصدومیت از ناحیه پا اختصاصی تمرین کرد. این بازیکن به احتمال زیاد به بازی با ملوان نمی‌رسد. محمدحسین مرادمند دیگر مدافع مصدوم آبی‌پوشان نیز در تمرین حضور نداشت و نمی‌تواند تیمش را در دیدار با ملوان همراهی کند.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال به مانند روزهای اخیر اختصاصی تمرین کرد و احتمال حضورش در دیدار با ملوان کم است.

* سبحان خاقانی که ابتدای فصل رباط صلیبی پاره کرده بود و در روزهای گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان اختصاصی تمریناتش را پیش می‌برد، با لباس شخصی حضور یافت و دقایقی با ساپینتو به صحبت پرداخت.

* پرویز مظلومی و محمد مومنی دو نفر از اعضای هیئت مدیره از وضعیت کمپ مرحوم ناصر حجازی بازید کردند.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال پنجشنبه این هفته در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال ,

انتهای پیام/

رئال مادرید با پیروزی بر مایورکا صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا