انهدام باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان/ کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی

انهدام باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان/ کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه هایی که دشمنان ملت بزرگ ایران در جهت ایجاد شکاف بین مردم و نظام و تزلزل در حوزه اجتماعی و امنیت جامعه دنبال می کنند قاچاق سلاح به کشور ما است که متاسفانه افراد سودجو هم در این رابطه به دشمنان کمک و با فروش سلاح زمینه برهم زدن امنیت و آسیب زدن به مردم را فراهم می آورند.


وی از برنامه مشترک پلیس و دستگاه قضائی استان اصفهان به منظور برخورد قاطع و سخت با حاملان، استفاده کنندگان، قاچاقچیان وتوزیع کنندگان سلاح گرم خبر داد و گفت: در همین رابطه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موفق شدند با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از قاچاق محموله ای از سلاح غیر مجاز به استان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.


فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف و ۲۷ قبضه اسلحه جنگی که به صورت کاملاً حرفه ای در این خودرو جاساز شده بودند را کشف کردند.


وی در ادامه تاکید کرد: در این عملیات ۴ عضو یک خانواده که این محموله را از استان های غربی کشور به اصفهان منتقل کرده بودند دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.


میرحیدری همچنین از کشف ۱۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی طی دی ماه سال جاری در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: این سلاح ها هیچ کاربردی جز اذیت و آزار مردم ندارند و در تجمعات و اغتشاشات اخیر هم از این نوع سلاح ها به منظور پیش بُرد سیاست کشته سازی علیه مردم استفاده می شد.

سجده در نیوزیلند پرواز در شاهچراغ
هم اکنون بخوانید


وی با بیان اینکه تصمیمات خوبی در زمینه تشدید مقابله با قاچاق سلاح در دستگاه قضائی استان اصفهان اتخاذ شده اضافه کرد: در همین راستا طرح هایی هم در نقاط آلوده و کانون های جرم خیز اجرا می کنیم و در زمینه تشدید طرح مقابله با ورود سلاح به استان هم ماموران پلیس در ورودی های استان مستقر هستند و در این خصوص هماهنگی های خوبی با استان های همجوار داریم و ان شاء الله با این اقدامات شاهد کاهش روند قاچاق سلاح به استان خواهیم بود. 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا