مشکلات موجود در صادرات محصولات کشاورزی از طریق دیپلماسی خارجی برطرف شود

 

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: کشاورزان به دلیل وجود مشکلات در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به ویژه کیوی با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید وزرای کشاورزی، صمت و امور خارجه از طریق دیپلماسی خارجی و رایزنی این مشکلات را برطرف کنند.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، سیدشمس الدین حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: صادرات به ویژه صادرات محصولات کشاورزی یکی از مقوله های بسیار مهم در اقتصاد کشور بوده که با درآمد و معیشت قشر وسیعی از مردم گره خورده است.

 

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه در استان های شمالی و به صورت مشخص غرب استان مازندران و شهرهای تنکابن، رامسر و عباس آباد که محصولات اصلی کشاورزان کیوی و مرکبات است؛ سال گذشته به بهانه تنظیم بازار کشاورزان متضرر شده و امسال نیز با توجه به وجود مشکلاتی که در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به ویژه کیوی اتفاق افتاده است مردم با معضلات بسیاری مواجه هستند.

 

وی اظهار کرد: به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه تذکر می دهم که به این امر از طریق مسیر دیپلماسی خارجی و رایزنی و امور فنی و مهندسی بپردازند و این مشکلات را برطرف کنند.

 

 


انتهای پیام/

شورای عالی اقتصادی سه قوه نمی‌تواند دایمی باشد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا