حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه خیر و برکت برای همگان بود


حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه خیر و برکت برای همگان بود

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: حیات و شهادت سردار سلیمانی در حقیقت مایه خیر و برکت برای همگان بود و رسیدن به مقام شهادت در راه خدا اجر سالیان دراز جهاد و مقاومت این شهید سرافراز است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در نشست علمی نقش دیوان عدالت اداری در تحقق عدالت و مبارزه با فساد اداری در پرتو اندیشه های شهید قاسم سلیمانی ضمن  تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تقارن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با ایام دهه بصیرت و ولایت پذیری اشاره نموده و گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس حادثه دردناکی بود که آمریکا مرتکب شد و در تاریخ بزرگترین جنایت‌های فراموش نشدنی آمریکا علیه ملت ایران باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: یک سال از آسمانی شدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد و در حالی‌ که دشمن گمان می‌کرد با ترور فرمانده غیور می‌تواند حاج قاسم و مکتب این شهید را به دست فراموشی بسپارد، اما سردار دلها زنده‌تر از همیشه در زندگی و یاد ملت ایران جاری است.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه شهید سلیمانی سرداری بود که در این ۴۰ سال هیچ گاه از مرکب جهاد پیاده نشد و تلاش و فداکاری او شبانه روزی بود، خاطرنشان کرد: خدمات این شهید بزرگوار در راستای تامین امنیت کشور و منطقه بویژه برای مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی شهید سلیمانی را تربیت شده مکتب امام و انقلاب دانست و گفت: جایگاه سردار سلیمانی با شهادت ایشان بهتر شناخته شد. تشییع پیکر مطهر ایشان و حضور ملی مردم در آن مراسم به یاد ماندنی جلوه‌های وحدت در کشور را به نمایان گذاشت.

مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بانک مرکزی را در اجرای موفق سیاست‌های جدید خود یاری کنند/ لزوم تسریع در رفع مشکلات تردد کامیون‌‌ها در مرز آستارا
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: حیات و شهادت سردار سلیمانی در حقیقت مایه خیر و برکت برای همگان بود و رسیدن به مقام شهادت در راه خدا اجر سالیان دراز جهاد و مقاومت این شهید سرافراز است.

در ادامه این نشست علمی که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار گردید، رضا فضل زرندی معاون قضایی در امور توسعه و مدیریت منابع با موضوع برقراری عدالت استخدامی و منع تبعیض در استخدام در رویه قضایی دیوان در جلسه حاضر شد و همین طور غلامرضا مولا بیگی معاون قضایی در امور نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری نیز با موضوع نقش قضایی و نظارتی دیوان عدالت اداری در برقراری عدالت اداری و پیشگیری از فساد اداری،  مهدی دربین مدیرکل هیات های تخصصی و هیات عمومی با موضوع بررسی آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در برقراری عدالت اداری و مبارزه با فساد اداری، محمدحسن پیرزاده مدیرکل حقوقی و امور مجلس با موضوع نقش دیوان عدالت اداری در تضمین حقوق شهروندی در پرتو اندیشه های سردار سلیمانی، و دکتر محمد علی برومند زاده از روسای شعب دیوان با موضوع برقراری عدالت اداری و مبارزه با فساد در حوزه امور مالیاتی در رویه قضایی دیوان در این نشست حضور بهم رساندند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا