رزمایش مشترک نیروی دریایی مصر و فرانسه در دریای مدیترانه

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نیروی دریایی مصر و فرانسه امروز (چهارشنبه) یک رزمایش مشترک را در دریای مدیترانه برگزار کردند.

این رزمایش با مشارکت ناوچه مصری “دمیاط” و ناوچه فرانسوی “جین بارت” و در چارچوب طرح فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر برای تقویت و حمایت از همکاری نظامی با تمامی کشورهای دوست و برادر و در راستای حمایت از ارکان همکاری مشترک میان نیروهای مسلح دو کشور برگزار شد.

این رزمایش شامل آموزش برای اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و آمادگی برای برای اجرای مأموریت‌های رزمی در دریا با استفاده از گروه‌های فرماندهی مصر و فرانسه و اجرای فعالیت‌های رزمی از جمله استفاده از بالگردها برای حمایت از فعالیت‌های رزمی تشکیلات دریایی و همچنین تقویت اقدامات مربوط به امنیت دریایی در مناطق فعالیت یگان‌های دریایی و اجرای سناریوهای مختلف مربوط به این اقدامات مانند حق بازرسی کشتی‌های مشکوک است.

این تمرینات به منظور تقویت مهارت‌ها، تبادل تجربیات، تایید مأموریت‌ها و آموزش شیوه‌های اجرایی آنها، شناخت مدرن‌ترین سیستم‌ها و شیوه‌های مبارزاتی و همچنین حمایت از تلاش‌ها برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه انجام شد.

انتهای پیام

بازداشت یکی از عناصر برجسته گروه "بچه‌شیرهای خلافت" داعش در عراق
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

دکمه بازگشت به بالا