به گزارش ایسنا، سید سعید راد در این جلسه از افزایش ۶۰ درصدی تقاضای تولیدکنندگان برای عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: در دوره قبل ۱۰۱ مشارکت کننده در این بخش از واگذاریها حضور داشتند اما در این دوره ۱۶۷ تولیدکننده در ۵ حوزه پروتئینی، مرغ و تخم مرغ، انواع قارچ خوراکی و جوانهها، انواع فرآوردههای گوشتی، گوشت قرمز (بستهبندی شرکتی) و گوشت قرمز (بستهبندی در محل) مشارکت کردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به اینکه در این دوره، تولیدکنندگان ۲۱ استان، متقاضی عرضه محصولات پروتئینی خود، در میادین میوه و تره بار بودهاند، افزود: امسال تولیدکنندگان ۳ استان جدید به متقاضیان اضافه شدهاند و بیشترین متقاضی در بخش محصولات پروتئینی، مرغ و تخم مرغ و پس از آن، گوشت قرمز (بستهبندی در محل) بوده است که با توجه به افزایش ۶۰ درصدی تقاضا، امیدواریم بخش بیشتری از نیاز شهروندان به این محصولات را تأمین کنیم.
در ادامه این جلسه، معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر اینکه امروز میادین میوه و تره بار به پناهگاه شهروندان تبدیل شدهاند، اظهار کرد: اختلاف فاحش قیمت محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر، با توجه به کیفیت مطلوبی که محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار از آن برخوردارند، موجب شده تا شهروندان برای تامین مایحتاج روزانه خود بیش از پیش به این مراکز روی بیاورند.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مرتضی معتمد با اشاره به اینکه برای بسیاری از تولیدکنندگان امکان حضور فیزیکی در میادین میوه و تره بار تهران برای عرضه مستقیم محصولاتشان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بستر مناسب در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و اعتماد شهروندان به این سازمان، باید شرایطی فراهم شود تا میادین میوه و تره بار، نقش بارانداز محصولات کشاورزان و باغداران سرتاسر کشور را نیز ایفا کنند.
انتهای پیام