عطایی: بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز عطایی، سرمربی تیم هراز آمل در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پیش‌بینی بازی سختی را داشتیم و ممکن بود هر یک از دو تیم برنده شوند تا شرایط بهتری در مرحله پلی‌آف داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل ادامه داد: بازی با ارومیه، جالب و تاکتیکی بود و هر تیمی اشتباه می‌کرد، می‌باخت. ما ست نخست را باختیم و در ست دوم هم ۱۰ بر ۶ عقب بودیم. در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم و با تعویض‌هایی که انجام شد، نظم تیمی بهتری پیدا کردیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد مصدومان تیم ملی گفت: جواد کریمی از اواسط فروردین می‌تواند حرکت درمانی را در اردوی تیم ملی آغاز کند. میثم صالحی پس از عمل سنگینی که انجام داد هنوز در ایتالیا تحت درمان است. علی‌اصغر مجرد در زمان مناسبی جراحی انجام داد و زمان زیادی برای بهبود در اختیار دارد. مرتضی شریفی هم در لیگ ترکیه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف شده است.

عطایی در پایان گفت: لژیونرهای تقریبا زیادی در کشورهای اروپایی داریم اما بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است. برای من کیفیت از همه چیز مهم‌تر است.

انتهای پیام/

اکوان: می‌خواهیم در جمع 5 تیم بالای جدول باشیم/ کیفیت فنی مسابقات بالا نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا