بیانیه شورای عالی قرآن در پی شهادت محسن فخری‌زاده

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

“إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ”( آل عمران ۱۲۰).

بار دیگر، دشمنان قسم‌خورده مکتب توحید و این مرزوبوم، با به شهادت رساندن خدمتگزاری پرافتخار، عمق دشمنی و اوج حقارت‌ خود را به نمایش گذاشتند.

شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، مجاهد بی‌ادعا و پرتلاش، قطعاً خون انسان‌های آزاده را در تمام عالم به جوش می‌آورد و غافلانِ چشم‌ به‌ دشمن‌ دوخته را متوجه می کند که دشمنی و کینه صهیونیسم جهانی با ملت ایران، تنها در اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای یا موشکی نیست؛ بلکه این کینه‌توزی از غیرقابل تحمل بودن پیشرفت و استقلال این مرز پُرگهر نشأت میگیرد «قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ» (آل عمران ۱۱۹).

شورای عالی قرآن با محکوم کردن این اقدام ننگین و تعرض آشکار، از مسئولان جمهوری اسلامی ایران درخواست دارد که مقتدرانه انتقام خون پاک این دانشمند سرافراز را استیفا کنند.

در پایان، ضمن تبریک و تسلیت این فاجعه جان‌گداز به محضر حضرت صاحب الزمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای «مدظله العالی»، از درگاه الهی برای این شهید بلندآوازه، اعلی‌علیین و برای خانواده، همکاران و ارادتمندان ‌ایشان صبر و اجر جزیل را مسألت می نماید.

“وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ”(شعراء ۲۲۷).»

انتهای پیام

سیره عملی مرحوم آیت الله ضیاء‌آبادی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا