شاکری: با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع شود

اقبال شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: تبعیت از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تمام و کمال باشد، چرا که نه تنها بحث سلامت خود بلکه سلامت کل جامعه به میان است. این بیماری تنها مربوط به ما نیست بلکه هر بلایی که بر سر ما بیاید بر سایر افراد جامعه نیز تاثیر گذاشته و سلامتی دیگران را نیز به مخاطره می‌اندازد.

وی در ادامه اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نوعی رعایت حقوق اجتماعی سایر افراد جامعه است و رعایت پروتکل ها حق‌الناسی بر گردن ما است. باید با افرادی که حقوق سایر افراد جامعه را زیر پا می‌گذارند برخورد سخت و جدی شود. هم در حوزه فردی و هم در حوزه اجتماعی نظیر مکان‌هایی که مردم تجمع دارند مانند مراکز تفریحی، پاساژها، ادارات و شرکت‌ها باید با جدیت‌ها پروتکل‌های بهداشتی دنبال شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون مراکز آموزشی تعطیل است و باید این تعطیلی ادامه یابد، تصریح کرد: سایر بخش‌ها نیز باید پروتکل‌ها را با جدیت دنبال کنند. هیچ کس حق ندارد قانون را زیرپا بگذارد. همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند شایسته نیست که ما قوانین و پروتکل‌ها را زیرپا بگذاریم. مردم باید به طور جدی از سفرهای غیرضروری و رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا باید از اختیارات و قدرتی که به آن داده شده است برای برخورد با افراد خاطی استفاده کند. یکی از دلایلی که برخی از مردم پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند ضعف ستاد کرونا در این حوزه می‌باشد.

تذکرهیات نظارت بر مطبوعات به روزنامه کیهان
هم اکنون بخوانید

شاکری در پایان گفت: باید با مردم روراست حرف زد و واقعیت را به آنها گفت. ستاد ملی کرونا باید از اختیاراتی که به آن داده شده به نحو احسن استفاده کند تا مردم نیز پروتکل‌ها را با جدیت دنبال کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا