پیام تسلیت آیت الله رشاد برای درگذشت آیت الله میرسجادی

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

متن این پیام به شرح زیر است:

 إنا لله وإنا الیه راجعون

با تاسف و تاثر عمیق مطلع شدیم استاد برجسته‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی تهران، عالم صمدانی و فقیه ربانی، مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی (طاب ثراه) دار فانی را وداع گفته­اند. ایشان که از تلامذه­ی فقهای عظام آیت الله خوئی، آیت‌الله سید محمود شاهرودی و آیت‌الله شیخ باقر زنجانی، امام خمینی و میراثدار جد بزرگوارشان سیدابوالحسن اصفهانی (قدهم) بشمار میرفتند، سراسر عمر پربرکت‌ خویش را، سخاوتمندانه صرف تزکیه‌ی نفوس و ارائه‌ی خدمات علمی و دینی به جامعه‌ی ایمانی پایتخت و تدریس سطوح عالی و خارج فقه و اصول و تربیت طلاب در مدارس علمیه تهران نمودند.

با ارتحال این فقیه زبده، حوزه‌ی تهران، اسطوانه‌ی استوار دیگری را از دست می‌دهد که رخنه‌ای در بنیه و بنیاد آن قلمداد می‌شود و این خلأ بزودی جبران نخواهد گشت.

بنده‌ی کمترین به عنوان خادم حوزه‌ی عریق و عظیم تهران، این واقعه‌ی مولمه را از سوی خود، شورا و مرکز مدیریت، به محضر شریف صاحب اصلی حوزه‌ها، حضرت بقیت الله (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، ارگان حوزه‌ی علمیه تهران، شاگردان و فرزندان سوگمند آن بزرگوار، خاصه یادگار گرانقدرش حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی میرسجادی تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان آن فقید راحل صبر و سلامت، مسئلت می­دارم.

علی ­اکبر رشاد

رییس شورای حوزه­های علمیه­  استان تهران

انتهای پیام

مدیران شش شبکه تلویزیونی منصوب شدند/ آغاز تغییر و تحول در سیما
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =

دکمه بازگشت به بالا