تغییر در حوزه هنری از استان‌ها آغاز شد

به گزارش ایسنا،  محمدمهدی دادمان ـ رئیس حوزه هنری ـ در مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه معاون راهبری امور استان‌های حوزه هنری که روز یکشنبه (۳۰ شهریورماه) برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه «ماموریت اصلی حوزه در امور استان‌ها کاهش تصدی‌گری و تمرکز بر راهبری مراکز استانی است»، خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی حوزه هنری شکل دادن یک بستر عقلانی برای رشد هنر انقلاب اسلامی است؛ و قوام هنر هم وابسته به عنصر انسانی آن است که این موضوع اهمیت مراکز استان‌ها را نشان می‌دهد. 

محسن مومنی شریف، رئیس سابق حوزه هنری نیز  در سخنانی اظهار کرد: مراکز استانی ما با مشکلات خاصی درگیر هستند که منحصر در بافت فرهنگی و جغرافیایی خودشان است. مثلا ممکن است گله‌هایی از یک اتفاق یا یک نیرو از سوی کسانی از مسئولان استان بشود ولی وقتی ما بازرس‌های ویژه را برای بررسی موضوع اعزام می‌کردیم متوجه می‌شدیم که این موضوع ریشه در اختلافات عشیره‌ای، سیاسی و … دارد که منحصر به آن استان و منطقه است. استان‌ها عموما در ستاد مرکزی دیده نمی‌شوند و این باعث می‌شود که قضاوت‌های غیرمنصفانه‌ای درباره ایشان بشود.

همچنین مصلحی، مدیرکل سابق امور استان‌های حوزه هنری نیز در سخنانی اظهار کرد: در این مدت تلاش کردیم کارهای قابل دفاعی انجام بدهیم و کارهای بسیاری هم باقی مانده که ان‌شاءالله دوستان آن را ادامه خواهند داد. اما من با کمال افتخار دوست دارم همکاری‌ام را با حوزه هنری ادامه دهم‌.

همچنین حبیب احمدزاده، نویسنده حوزه دفاع مقدس از دیگر سخنرانان این مراسم بود. 

در پایان این مراسم از خدمات مصلحی (مدیرکل سابق امور استان ها) در دوره ۱۵ ساله تقدیر و میثم مرادی به عنوان معاون راهبری امور استان های حوزه هنری معارفه شد. مرادی سابقه مدیریت حوزه هنری در استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی را در کارنامه دارد.

برداشت و پخت رب انار در باغات دهستان یساقی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا