گسترش فناوری اطلاعات در بخش‌های دولتی، فساد را کاهش می‌دهد

طاهر موهبتی روز چهارشنبه، چهارم تیر، در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده آذربایجان شرقی، با اشاره به مشکلات کشور در شرایط تحریم، گفت: با وجود این‌که امکانات کشورهای اروپایی و آمریکا در زمینه سلامت از ایران بسیار بهتر بود، اما ایران اکنون وضعیت وضعیت مطلوب تری در مقابله با کرونا دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرانه تخت بیمارستان در ایران ۱.۶ است، اما این عدد برای کشورهای اروپایی بالای هفت گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: مردم ایران در مبارزه با کرونا زیر سایه همدلی، رفاقت و صمیمت صحنه‌هایی را رقم زدند که یادآور صحنه‌های دفاع مقدس بود.

موهبتی افزود: مفهوم جنگ در هشت سال جنگ تحمیلی برای ما جدل و آدم کشی نبود، بلکه فضای معنوی داشت که تکرار آن را در دوران کرونایی در عرصه سلامت مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در سایه کرونا، میزان تولید ماسک از ۲۰ هزار به ۱۴.۵ میلیون ماسک و ونتیلاتور از پنج دستگاه به ۴۰ دستگاه در کشور رسیده است.

وی با اشاره به تولید روزانه ۲.۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی در کشور، اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها اکنون شاخص‌های مبارزه با کرونای کشور از ۱۶ کشور اروپایی و حتی آمریکا بهتر است.

انتهای پیام

نگرش طبقه متوسط پایتخت به پدیده "طلاق"
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =

دکمه بازگشت به بالا