ساخت ۶ پروژه بزرگراهی در محورهای شمالی و جنوبی استان اردبیل

محمد اسلامی عصر شنبه ۲۴ خرداد در پایان بازدید هوایی و فشرده خود از پروژه‌های راه‌سازی استان اردبیل در جمع  پایگاه خبریان با اشاره به ساخت ۶ پروژه بزرگراهی  در محورهای شمالی و جنوبی استان اردبیل اظهار کرد: هدفگذاری پروژه‌های راه‌سازی در استان اردبیل، افزایش ظرفیت نقاط گلوگاهی  و احداث باند دوم است تا از بار ترافیکی جاده‌ها کاسته شده و تردد تسهیل و بدون خطر صورت گیرد.

اسلامی با اشاره به احداث سالانه ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان خاطرنشان کرد: اگر طبق اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی در یک بازه زمانی چهارساله  این اعتماد نو به نقل از برنامه اجرایی شود بخشی مهمی از مشکلات راه‌های ارتباطی استان اردبیل حل خواهد شد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی با وجود کمبود منابع مالی، دولت مصمم به اجرای تعهدات خود بوده و تا پایان دولت دوازدهم اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود را در استان  به سرانجام خواهد رساند.

اسلامی با بیان اینکه در بخش راه حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اجرایی استان یک هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد: برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل – میانه نیزکه تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری خواهد شد، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت عملیات ایستگاه راه آهن اردبیل گفت: این ایستگاه مسافربری  تا پایان تابستان امسال  بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه ، بازدید از راه‌های در دست اجرا  گرمی – بیله‌سوار،  پارس‌آباد – مشگین‌شهر ، راه‌های اصلی هشتجین- کوثر ، اردبیل- سرچم و ایستگاه راه‌آهن از جمله اعتماد نو به نقل از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل بود.

راه اندازی دانشکده سایبری درصورت تایید ستاد کل نیروهای مسلح
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا