انتخاب «طرح ملی مشاغل خانگی» به عنوان یکی از پنج طرح منتخب جشنواره حاتم

به گزارش ایسنا، این رویداد کشوری با حضور جمعی از مسئولان نظام و مدیران دستگاه‌های اجرایی و برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از ۳۱ استان کشور با محوریت بررسی ظرفیت‌های موجود کشور برای برون‌رفت از تنگناهای اقتصادی برگزار شد.

در این جشنواره تمرکز بر محور ارزیابی نقش،‌ جایگاه و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل سازمان‌های ملی و نیز بنگاه‌های اقتصادی ایرانی در افزایش تولید ناخالص داخلی نسبت به معرفی مدیران ارزش‌آفرین کشور در بخش‌های داخلی و بین‌المللی اقدام شد.

این اعتماد نو به نقل از برنامه با خیر مقدم و سخنرانی آغازین علیرضا محجوب – نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره – آغاز شد و در ادامه، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، قبادیان معاون پژوهش و فناوری وزارت صمت، خان‌بداغی رئیس کمیسیون صنعت و تجارت اتاق بازرگانی ایران – آلمان، محمدی معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبی را درباره فضای اقتصادی کشور در زمینه حمایت از تولید ملی ارائه کردند.

در این جشنواره از برگزیدگانی که شایستگی آنها در همراهی با کشور در مقاطع خطیر و حساس اقتصادی بر مبنای اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بواسطه اسناد مثبت و مشاهدات عینی احراز شده بود، در قالب اعطای استوارنامه و نشان عالی حاتم در سه محور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قدردانی شد.

در این راستا طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در محور طرح‌های توسعه‌ای قابل قبول در سازمان‌ها با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار به عنوان پنج طرح برگزیده انتخاب شد و ضمن تقدیر از این طرح، نشان عالی حاتم (حمایت از تولید ملی) به آن اعطا شد.

ایرانی‌ها سالانه چقدر اسباب بازی می خرند؟
هم اکنون بخوانید

در این جشنواره، محمدصادق بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان به نمایندگی از جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح و کارفرمای طرح، منصوری معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و امامدادی دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی نشان عالی حاتم را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، امامدادی و بیجندی در نشست خبری و رسانه‌ای حاشیه این جشنواره به معرفی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و دستاوردهای آن در سطح ملی پرداختند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا