صدور اخطاریه قانونی برای ۲۰۰ واحد آلاینده شهرستان ری

به گزارش ایسنا زهره عبادتی با اعلام این خبر گفت: متصدی یک واحد کارواش در بخش کهریزک شهرستان ری به دلیل دفع غیربهداشتی فاضلاب و آلودگی آب‌های زیر زمینی و با توجه به شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری به مرجع قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ازسوی مرجع قضایی به جریمه نقدی بدل از شش ماه حبس تعزیزی محکوم شد.

وی با بیان اینکه بازدید از واحدهای آلاینده آب و تولید پساب، یکی از اعتماد نو به نقل از برنامه‌های پایشی این اداره است، اظهارکرد: واحدهای کارواش به دلیل حجم زیاد فاضلاب تولیدی و استفاده از مواد شوینده، ازجمله واحدهای آلاینده آب و نیازمند تدابیر و استفاده از شیوه‌ها و سیستم‌های کنترل آلایندگی قبل از شروع به کارهستند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری افزود: ارائه خوداظهاری مستمر از فعالیت برای این واحدها الزامی است و در صورت کوتاهی در این خصوص، اقدامات قانونی از سوی اداره حفاظت محیط زیست صورت  خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران وی در پایان اظهارکرد: از بین واحدهایی که اخطار دریافت کردند بعضی به مراجع قضایی معرفی شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است، برخی آلایندگی واحد خود را برطرف کرده‌اند و تعدادی هم اعتماد نو به نقل از برنامه زمان‌بندی جهت رفع آلایندگی به محیط زیست ارائه داده‌اند.

انتهای پیام

توضیح درباره صدور کارت شناسه برای افراد فاقد شناسنامه/ لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا