اعطای یارانه به شرکتهای متقاضی حضور در نمایشگاه دریایی هلند

به گزارش ایسنا، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی‌سازی و فراساحل روتردام هلند (EUROPORT 2019) حمایت می‌کنند.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در این نمایشگاه با هدف «توسعه همکاری‌های بین‌المللی برای ارائه دستاوردهای صنایع دریایی ایران»، «انتقال تکنولوژی و بومی‌سازی محصولات مورد نیاز این صنعت»، «به‌روز شدن صنعت دریایی کشور» و «بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی» صورت می‌گیرد.

نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی‌سازی و فراساحل روتردام هلند سالیانه میزبان ۳۰ هزار بازدیدکننده از سطح جهان و بیش از یک هزار و ۱۰۰ شرکت از سراسر دنیا است که به لحاظ کیفیت برگزاری، مشارکت کننده و بازدیدکننده در صدر نمایشگاه‌های دریایی جهان قرار دارد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه، ۷۰ درصد یارانه بلاعوض پرداخت می‌کنند.

شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

پرداخت بیش از 150 هزارمیلیارد تومان تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در سال 1401
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا